Gå til innhold

Off, jeg som hadde litt forhåpninger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Var på kontroll på Ullevål på fredag. Der fikk jeg vite at jeg hadde 2-3cm åpning og var moden. Legen strippet meg også for å prøve å få i gang sakene fordi lille gullet allerede er rundt 4 kg (6 dager igjen til termin i dag). Dagen etter gikk slimproppen. Etter strippingen har jeg hatt flere kynnere en jeg pleier å ha, men ingen er vonde. Har også litt mensmurringer, men det er også så svakt at jeg må kjenne godt etter for å merke det. Leste litt ang det å bli strippet, og de fleste gangene var det vellykket og innen max 1 uke hadde de fleste født.. Har fortsatt noen dager igjen da, men begynner å bli utålmodig nå kjenner jeg, hehe.. Fikk mld av en venninne i dag som fikk sønnen sin i går (GRATULERER SÅ MYE TIL DEG!!!!! :D :D :D :D) så da klarte jeg ikke sove mer jeg, og begynte å rydde litt i håp om at ting skal skje snart, hehe..

Etter at slimproppen gikk så har utfloden vært litt rosaaktig. Leste noe om no tegningsblødning. Kan det være det? Og om jeg hadde 2-3cm åpning på fredag, så kan vel ikke den gå tilbake?

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...