Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Hvordan går det med deg? Jeg har ENDELIG funnet meg kjole!! I DANMARK faktisk Med matchende sko og sjal+frakt kom det på 1300 kr. syns kjolen var råflott, så nå kan jeg snart rusle i bryllup
Monajenten Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Så bra da!! :-) Det var jo ikke gale pris i det hele tatt! Og gratulerer så mye med frieri og fremtidig bryllup!! :-) Kan tenke meg at det var helt perfekt ja:-) Så gøy det må være å planlegge bryllup:-) Det går greit med meg...måtte bare ta meg fem minutter her inne, før jeg atter en gang skal begynne å rydde:-s *drittlei* Er på dag 4 med rydding og løfting og dritt nå (holder på å bytte rom med ungene.) Heldigvis er rommene klare nå, men fy søren som stuen ser ut. Hehehe, ALLE leker er her inne, og det er mye boss som skal kastes. Har allerede fylt fire bossekker:-s
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Ja, vi har ikke satt noen dato enda, men regner med det blir juli 2010 Jeg så innlegget ditt fra i natt serru, men har ikke lest hele.. Såpass ja! Hehe.. Det er noe skit når det står på, men det er godt å få ryddet opp i litt av dritten også :s Burde vel snart gjort noe vi også.. Men jeg vaska 6 maskiner med klær i går.. Kom hjem fra ferie i går
Monajenten Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Å herlighet så kjedelig, hehe;-) Det blir noe sånt jeg må vaske i kveld også, men jeg blir dårlig bare av tanken, for i tørketrommelen ligger det et tonn med SOKKER. *grøss* HATER å sortere sokker!!! I tillegg har jeg ikke plass til å henge opp noe særlig, ihvertfall ikke nå som det flyter over alt:-s Sukk, vet liksom ikke hvor jeg skal begynne, hehe. Gøy med bryllup uansett, godt å ha litt god tid til planlegging da:-)
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Jeg hater sokkesortering jeg også gitt.. Hehe.. Skjønner at det er litt pes.. Jeg hadde akkurat hengt ut siste vasken i sta, så begynner det faen meg og STRIREGNE mens jeg er borte.. Så JADDA!!! Skal få henge ute til vaskemaskina er tom igjen, så får jeg bare kjøre trommelen i morra når jeg får vaska!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå