Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Kanskje en filleting å bli sint over, men jeg er rasende! K har alltid hatt langt fint hår, men i det siste har jeg sett at håret har begynt å bli kortere for hver gang hun har vært hos faren. Jeg spurte han en gang om de klippet håret hennes, og da sa han at han ikke gjorde det. Jeg spurte da om moren hans gjorde det, men det visste han ikke sa han, han skulle spørre. Tydelig at hun gjør det, hun skal liksom overstyre meg i alt. Og jeg klikker snart i vinkel, jeg har alltid vært tydelig på at hun ikke skal klippes før hun er 1 år, og her går de og gjør noe sånt uten å spørre meg! Satans drittfolk altså! Må bare få det ut!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Forstår VELDIG godt at du hadde blitt forbanna.....det er bare ikke sånn man gjør....enten får du si ifra til farmora eller så får barnefar ordne opp. Er selv stemor til ei jente på 8 år....hun erklærte at hun ville klippe seg nå i ferien- men da ringte samboeren min til barnets mor for å forhøre seg om det var greit at vi bestilte frisørtime til henne...hun har langt hår og vi ville ikke gjøre det uten fullmakt fra mor..... Så det er helt normalt at du reagerer sånn.....
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Jeg sendte sms til farmora og spurte om hun klippet K, svaret jeg fikk var da: "Ja, det kan jeg godt gjøre." Jeg svarte at "Nei, jeg lurte på om du har klippet henne". Hvorpå hun sier "Nei, det har jeg ikke." Da kan jeg liksom ikke krangle på det heller. Noen klipper henne mens hun ikke er sammen med meg. En unge mister ikke håret sånn at det blir en rett pannelugg. Hun er jo 11mnd, så man ser slike ting veldig lett.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Fy f... Jeg hadde blitt rasende. Går virkelig IKKE ann og gjøre noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Hei, har det samme problemet. Farmor klipper og far ser det ikke en gang. Han er 44 år. Jeg har bedt han to ganger om å ikke klippe henne, han mente han ikke gjorde det. Be din mor slutte med det. Nå er de på sommerferie og jeg er liv redd for at de skal klippe henne. Har sendt med strikker og spenner og bedt han BRUKE det, og så svarte han. Så det du sier er at jeg ikke skal klippe henne. Nettopp IKKE KLIPP HENNE. Hun kommer jo aldri til å få langt hår om de fortsetter slik. FAEN jeg blir så sint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå