Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 sa frøkna når hun våknet blid som en sol kl halv ti i dag........ennå har vi ikke dratt oss ut av den, men vi koser oss med tv, skravling og kiling:-) For kiling er gøy og latteren triller!! Snart står vi opp og skal lage deilig frokost, så er det ut i gråværet og kanskje fiske krabber, for det var spennende på brygga til Karomamma:-) Kanskje pappan spanderer lunsj på oss også, om han får sove en time lengre:-))) Ha en fin søndag!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 He he he..... ja her har vi tatt det rolig vi også. Når kl. var 0830 våknet vi. Da hadde hverken hund eller barn gjort antydning til å slå opp øynene. Ferie er en god ting:o)) Og nå skal vi ut i møkkaværet vi også......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Deilig med late morgener hvor store og små, tobente og firbente bare nyter roen og freden:-) Da kan liksom ikke stresset bite seg fast, for det er ingen som bryr seg alikevel;-D Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå