Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er 4 åringen superfan. Noen andre med Hanna Montana superjenter der ute hehehehe..... trodde nemlig at 4 år var litt tidlig, men dengang ei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei har ikke det.....Kanskje logisk med to unge herremenn i hus:o))

Har en på 3 1/2 som synes Indina Jånns er dritkul da..... Han vet nok ikke helt hva han snakker om, men har hørt litt mye på storebror.

Skrevet

jepp, min femåring og treåring er allerede godt bereist i hannas verden..

femåringen min som var fire til jul fikk hanna montana cd.. det var en stor hit

Skrevet

Snuppa her liker det ikke, men kusina på 8 elsker det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...