Gjest Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Her er 4 åringen superfan. Noen andre med Hanna Montana superjenter der ute hehehehe..... trodde nemlig at 4 år var litt tidlig, men dengang ei.
~Fanta~ Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Nei har ikke det.....Kanskje logisk med to unge herremenn i hus:o)) Har en på 3 1/2 som synes Indina Jånns er dritkul da..... Han vet nok ikke helt hva han snakker om, men har hørt litt mye på storebror.
dama Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 jepp, min femåring og treåring er allerede godt bereist i hannas verden.. femåringen min som var fire til jul fikk hanna montana cd.. det var en stor hit
~sjiraff~ Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Snuppa her liker det ikke, men kusina på 8 elsker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå