FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Noen som vet sånn omtrentlig hvor lang tid det tar fra man har takket ja til tilbud om studieplass til man får endret status i studentweb og kan melde seg opp til emner?
Bunnies by night Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Usikker, men det haster jo ikke sånn sett så lenge du har takket ja til studieplass. Hvis du er ny student så pleier man vel å melde seg opp til emnene når høstsemesteret er startet:) Men du er nødt til å betale studieavgiften først og den må ha blitt registrert i hvert fall før du kan melde deg opp til emner:)
Musemor med tre søte små Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Miss T og lille Adam Du sa: "Men du er nødt til å betale studieavgiften først og den må ha blitt registrert i hvert fall før du kan melde deg opp til emner:)" Ikke nå lenger, men du får ikke semesterkortet før du er både semesterregistrert og betalt
Bunnies by night Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Oj det har jeg ikke fått med meg - så godt du fikk rettet på meg. Men her fant jeg i hvert fall linken fra studentweb:) http://www.uio.no/studier/utdanningsplan/undervisningsopptak.html
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 takk, da får jeg smøre meg med tålmodighet. Jeg har vært enkeltemnestudent frem til nå så da er jeg vant til litt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå