Gå til innhold

bilde på takke kort


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg egentlig ha bilde av datteren min i dåpskjole på takke kortet? Har et annet fint bilde jeg kunne tenkt meg og brukt. eller kan jeg bruke bilde av meg og henne. Er ikke sammen med bf, så jeg har ikke lyst til og ha bilde av oss tre på takkekortet. Men så hadde jeg ingen fine av bare henne som jeg kan bruke. Derfor tenkte jeg og bruke et annet bilde. Ble litt rotete dette her.... Men dere skjønner sikkert hva jeg mener;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er finest med bilde fra dåpen i et takkekort..

Men er jo opp til hver enkelt, ingen som sier du MÅ ha det liksom =)

Skrevet

Jeg er egentlig litt enig med deg. Men blir det rart og ha bilde av bare meg og henne i dåpskjolen da? Har ikke lyst til og ha bildet av alle tre..

Skrevet

Vi hadde bilde av bare junior..

Men hvis du vil være med på bildet, så synes jeg ikke det er rart at det bare er dere to =)

Skrevet

Eller.. Var pappa'n i dåpen? Hjalp han til med noe?

Skrevet

Velg det bildet du synes er penest du!! Og ikke tenk så mye på hva andre synes...

Skrevet

Pappan var i dåpen. Men det var jeg som ordnet alt. Han var som en gjest på linje med de andre gjestene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...