Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Idag våknet prinsen 05.40....O jubel og glede ....Så nå sitter jeg her da med en kopp te, mens prinsen ser på "Små Einsteins"... Her i Oslo er det regn og grått.... Kunne godt tenkt meg og krype under dyna igjen nå ja.....men men... Hvordan er været der du er da? Ønsker dere alle en flott søndag Kos dere!!! Klem fra
line_n & sara Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 flere som våkner tidlig, ja! sara sitter i tripptrappstolen sin og musespiser brødsmuler..er ikke gammel nok til tvn ennå (desverre) ..er her grunerløkka er det like grått og vått som resten av byen!
piano♫ Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 God morgen :-) Min tur til å stå opp, ja. Så da lillegutt plutselig holdt ansiktet mitt i hendene sine, så meg rett inn i øynene (2 cm unna ansiktet mitt) og erklærte "Morgen, mamma, vi må stå opp, mamma" kl 06.50 var det bare å tusle ned til barne-tv ;-) Det er herlig, fantastisk vær her i Trøndelag, så i dag tror jeg vi skal ta frokosten ute på bryggekanten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå