heldigesnart4barnsmamma Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Berre lurte på kossen det går? ... Tenker det er mangen som sliter med søvn i dette trimesteret? kan bli lange timar og påfølgande slitsomme dagar.... Er på nattevakt eg no, stille og rolig i avdelinga så tenkte å henge litt her på bim viss nåken er våkne...
Leen Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg er våken...i natt igjen...på tide å få beibi nå. Bare så dumt det er hele 4 uker igjen...
Mary Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Jeg er også våken - igjen! Jeg har faktisk termin nå! Det er litt rart, for jeg har venta så lenge, men tror nok ikke jeg blir en av de 5% som føder på termindato!
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2008 åhuff må vere travelt, laaaange timar. Eg har vore heldig fram til no, men reknar med det blir tungt mot slutten av trimesteret. Er berre i begynnelsen. Du får tulle deg inni i et teppe på sofaen, ta deg en kopp kakao og nyyyte den store livlige magen.... hehe ;o) det gjelde å gjere det beste utav det! Lykke til, håpe du får kvilt deg litt om ikkje anna! Utrulig kva vi finn oss i! Må heile tida minne oss på at premien er vel verdt det!!! ;o)
Leen Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Så deilig å være så nært...gleder meg til jeg er det. Selv om jeg forstår godt at du sikkert er veldig utålmodig nå...Hvor i landet skal du føde?
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2008 Åjsann... du er heldig! Da veit du jaffal at det nærma seg, med stormskritt!!! Tenk så heldig å snart ha et lite nurk å koze seg med!! Lykke til da ;o) Stor klemz!
Mary Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Jeg skal føde i Oslo! Er jo egentlig litt dumt å si at en er lei nå, ja. Har klart å vente så lenge, så tanken på at bebisen er ute om max to uker er jo ikke så gæærnt! Gleder meg bare så sinnsykt til å møte henne!!
Mary Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har også vært veldig heldig, men det er sant at det blir litt tyngre på slutten, ja. Åsså er magen så hard, så hard. Prøver å hvile masse, men samtidig så sies det jo at fysisk aktivitet er bra for å få litt fortgang i fødselsprosessen. Så da er det ikke godt å vite hva en skal gjøre, hehe Lykke til til dere også! Ukene vil fly, skal dere se
Mary Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Nei, da skal jeg stikke og prøve å legge meg igjen... God natt, damer! Klem-klem
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2008 stor nattaklem tilbake.... skal legge meg om ca 5timar...hehe! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå