Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Synes dere det er rart med bare kaker og kaffe i en dåp? Moren min sier at det er flere og flere som kun serverer dette nå. Vet ikke hva jeg synes selv faktisk. Hun sier at vi da slipper å styre med noe,for bake kan familiemedlemmer gjøre,så fikser vi kaffen selv. Ikke blir det dyrt heller.. hmmm...
!!!! Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Selv elsker jeg fest, morro og familie. Og siden jeg har et narkotisk forhold til deilig mat vil det for meg være en selvfølge å servere middag eller noe annet spiselig. Og masser av kaker til dessert. Men når det er sagt er det din dåp og her bestemmer ingen andre en deg. Jeg liker å bruke penger på familien. Så får heller andre ting vente litt.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Så sant,så sant! Jeg er også veldig glad i mat,så jeg heller vel litt mer over til å servere iallefall en gryterett eller noe! Men samboer vil gjøre det lettest mulig,men vi får se:) HI
!!!! Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Vet du.. jeg syntes gryterett er sååååå mange ganger kosligere enn bare kaker. Du har sikkert ei venninne som kan komme å hjelpe deg med forberedelsene og kanskje også serveringen.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Ja,er helt enig i det. Ikke er jeg noe særlig kakemonster heller.. Men et matmonster:p Og ja,jeg har ett par venninner som gjerne vil hjelpe! Da får jeg bare overtale samboeren da:p
Trulte76 Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 vet ikke hva som blir vanligere og vanligere, men her er vanlig med mat og så kaker og kaffe etterpå. Men får være opp tul hver enkelt hva man vil servere
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Lykke til HI. Gå for noe enkelt, som du liker å lag. Folk er som oftest litt mere glad i mat en kaker... men kaker er også helt ok.
KaMa Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Mer og mer vanlig? Sist jeg var i dår, er for ca 28 år siden, og da besto bevertningen av kaker og kaffe. Altså, hva er formålet med dagen? Etegilde?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Når man skal i kirken og i selskap etterpå som gjerne varer en stund, så er det nok godt å få mat. Jeg har vært i andre typer selskaper før med kaker og kaffe, og det er litt kjedelig å være kjempesulten etter en stund da, med bare kaker og kaffe tilgjenelig. Jeg blir ihvertfall uvel av det hvis jeg inntar det uten å spise mat og være mett først. Derfor hadde jeg ikke arrangert annet enn kortere selskaper med kun kaker og kaffe. Jeg skal absolutt servere mat i dåpen, men har ikke verdens beste råd akkurat nå, så det må bli noe som ikke er så dyrt. Ellers er jeg nok heldig som har en kokk til bror som skal hjelpe oss med å lage tapas, så vi sparer masse på å lage selv.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Det blir en gryterett,samboer ble med på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå