Gå til innhold

Vet dere hvor høy IQ dere har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor tror du noen her inne ikke vet det? var jo ingen som hadde under 100 her, så alle her inne var over gjennomsnittet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som nevnte at alle lå over normalen..

Skrevet

Kopier følgende svar fra lenger oppe:

"129.. på en test på engelsk. og da har man visst enda høyere (sto det) pga det er et fremmedspråk og man bruker automatisk lengre tid på å svare.

Tror det er ganske gjennomsnittlig"

dette er ikke første gang jeg hører folk komme med et høyt tall og så si det er nok ganske vanlig/gjennomsnittelig. For meg viser det at de da tydeligvis ikke vet hva som er gjennomsnittelig ;-)

Dessuten er det visst nok bare ca 5% av befolkningen som har over 120 i iq og jeg synes i så fall en overraskende stor prosentandel plutselig var her inne på denne tråden ;-) Tror nok de færreste her faktisk har tatt en skikkelig iq test, eller så lyver de aldri så lite granne om resultatet. Jeg har som nevnt tatt mange internettester ol og har på det beste scoret over 140, men jeg tviler sterkt på at jeg har så høy iq, hehe... da tror jeg mer på de testene hvor jeg kommer utpå rundt 115 +/- . En skikkelig iq test skal bli foretatt av en psykolog, i et lukket rom og på tid. Hvor mange her inne har tatt en slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...