Gå til innhold

Er dette hikking eller puls eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig ofte, nesten vær dag når jeg sitter å slapper av skjenner jeg noe i magen, ikke spark men rytmisk dunk, (veldig svakt) hva er dette?

Jeg er i uke 30 nå.... mye bevegelse fra baby så vet at det ikke er h*n som sparker.. men kanskje det er hikking eller kjenner jeg bare puls eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi hikker mange ganger for dagen. Kjennes nesten ut som puls/små spark.

Det er nok hikking til deg og:)

Skrevet

Da har jeg en skikkelig hikker der inne:) hehe

Synns nesten det er litt ekkelt for er så rytmisk, blir litt smågal;)

men har lest det bare er bra de hikker så da kan jeg ikke klage:)

Skrevet

Ja, det er ganske så irriterende til tider...

Hva er bra med hikking da? Det har ikke jeg fått med meg

Skrevet

hmm hehe ja hva var det igjen:) tror jeg har lest her inne at det trener opp lungene... så de blir sterkere:)

mener jeg har lest det her:)

Skrevet

hvor i magen kjenner dere at babyen hikker?

Skrevet

Oki.

Mamma sier at det har sammenheng med hikking i magen og kolikk..blææ..hehe. Da får jeg garantert kolikkunge, for hun hikker mange mange ganger for dagen.

Satser på at hun tar feil med det der:p

Skrevet

jeg skjenner som sagt bare sånn pulslignende slag midt i magen:) under navelen.. men liksom midt i magen.. ikke som spark.

Skrevet

oohhh noooooooo :S

Jeg håper virkelig hun tar feil! HJELPES, nei nå må jeg søke litt rundt på nette anng dette:) uffameg..:)

Skrevet

okei, for jeg kjenner slike rytmiske mevegelser på venstre side, under bikinilinjen,ca 2 cm fra midten. men kanskje det ikke er hikking da, siden det er så lavt, og ikke på midten? :)

Skrevet

kolikk, håper ikke min har det:( det er jo et mareritt å ha barn med kolikk..

Skrevet

Da har jeg søkt litt rundt på nette og ikke funnet noe sted hvor dem skriver om kolikk. (takk å lov)

Står at hikking er helt vanlig og at hikkingen trener opp mellomgulvet osv så da sover jeg litt bedre:) og lille baby kan hikke så mye h*n vil:)

Skrevet

Jenta88-gutt 180808 høygravid

Det er nok hikking du kjenner, om du vet at babyen din ligger med hodet ned.. Min har liggi med hode ned i mange uker, å jeg kjenner hikkinga langt nede, fra trusekanten og nedover, noen ganger litt oppover, kommer jo helt an på hvor langt nede han ligger. Det at det kjennes på midten kan jo ha noe med at det blir jo bevegelse i hele babyen når den hikker å noen kjenner det bedre enn andre, eller at babyen ligger høyt oppe eller i andre stillinger :)

Skrevet

jeg kjenner det også der. tutta mi hikker mange ganger om dagen, gjort det i flere måneder. det holder på i mange minutter. hikking er bare bra for babyen, de trener opp lungene og mellomgulvet:) men ja, det kan være irriterende. tutta mi hikker spesielt etter at jeg har spist eller drukket noe kaldt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...