Gjest Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg og min kjære er nå enige om at tiden er moden for barn. Problemet er bare at jeg har svært uregelmessig syklus (nå 5 mnd. siden siste mens), har altså sjeldent mens og aner heller ikke når jeg får den, så det er vanskelig å prøve noe særlig aktivt. Kjenner at det blir veeeldig lenge å skulle vente et helt år for å bli utredet/starte opp med med. for å stimulere eggløsningen. Hvor lenge ventet dere andre med svært sjelden/uregelmessig mens?
påtjukken Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 eg har uregelmessig no pga p-sprøyta men ikkje så gale som du da... men tenkte no bare eg skulle anbefale wild yam.. har ikkje prøvd det sjøl enda, men er visst mange her som skryter over det.. har kjøpt, men bruker det ikkje enda... og ville forresten bare hekket annen kvar dag eller noe sånt så treffer dåke kanskje med en gang:p masse lykke til... håper det klaffer fort:)
Gjest Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Hva er wild yam? Og hvor får man evt. kjøpt det?
Vifikkiaugust Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Jeg ville ha snakket med fastlegen min hadde jeg vært i samme situasjon som deg. Er det ikke noe som man kan få som påskynder EL da? Pergo eller hva det heter? Lykke til iallefall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå