Northernlights Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Skal logge av, for himmelen koker borti der... Ligner en tornado in making =o/ Det kommer kjempefort mot oss. Svarte, store og skumle skyer. Natta damer! Dette er prisen for å bo "varmt" =o// Redd,jeg.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Uff så skummelt...blir redd jag bare du skriver om tornado:-( natta til deg og da-håper du får såve godt:-)) Er det ofte tornadoer der borte?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Misunner deg ikke!!!! *holder godt rundt Nordlyset for å beskytte henne og familien* Du har tornadosikring på huset? Solid kjeller, håper jeg! Klem!
Tokatter_USA Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Dere har vel ikke så ofte tornadoer i NC? Det skjer ganske ofte i Iowa, men ikke så mye så langt nord som vi bor. Til tross for den faren, elsker jeg skikkelig uvær som bare Amerika får til. Litt skummelt er det hvis jeg er i bil, men er jeg i nærheten av en kjeller, er det bare spennende. Vi hadde et uvær i anmarsj i kveld, med "tornado watch" og det hele, men det ble bare litt torden og lyn og noe regn. Forhåpentligvis får dere ikke noen tornado, men bare noe saftig uvær!
Northernlights Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 Tokatter_USA, det har faktisk vært en del tornadoer så langt i NC,ja. Heldigvis gikk det bra i går. Det er den tropiske stormen cristobal som gjorde at det ble som det ble, med masse regn i går kveld. http://news14.com/content/top_stories/597519/cristobal-takes-aim-at-the-carolinas/Default.aspx Det er bare så enormt skummelt å se at himmelen plutselig svartner til, og "koker"...jeg løp ut og tok ned nettet på trampolinen, som gjorde at mannen i huset ble kjempesint på meg. Skal ikke gå ut i sånt vær...men jeg ville ikke den skulle fly avgårde heller. Det har vært tornadoer her i sommer. Ikke akkurat hvor vi bor, men ikke langt unna. Så man vet jo aldri.... Jeg filmet en begynnende tornado i juni, men den var oppi lufta, rett over oss. Aldri sett det blåse opp så fort før. Trampolina vippet som om den var en lett fjær. Heldigvis gikk det bra i går også. Lengtet ekstra mye hjem til Norge mens det sto på ;o) Men det gjør jeg jo hver gang en junebug kræsjer på meg ute, også....eller når jeg ser de digre,ekle edderkoppene kravle over gulvet.
Northernlights Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2008 PS: Gjennomsnittlig 13 tornadoer pr år i NC, og siden staten er såpass stor, kan jeg sikkert ta det med ro neste gang også. Men det virker veldig skummelt når været blir ekstremt i full fart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå