lillebror er " forsinket" Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Huset er rent, barna sover. Mannen min kommer hvert oyeblikk hjem fra jobb, og da blir det ett glass vin paa takterassen, for vi legger oss i rent sengetoy..... Mer skal ikke til for aa glede meg !
boble <3 Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Åh, men det er virkelig deilig å legge seg i rentsegnetøy og shinet hus:0) Ble litt misunneig på den takterassen må jeg si. Men skal vel være glad jeg har terasse (selvom de er flottere når de er på taket:0))
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Det hørtes ut som lykke ja. Det er en deilig følelse med rent hus, og ikke minst rent sengetøy!
NoDoubt Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Hørtes deilig ut:-) Håper dere koste dere og at sengklærne ble litt skitne igjen;-)
boble <3 Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 AAAh... Så det er det som er oppskriften på å få bim? *Løper ned og skifter på senga* *KNIS*
~~DoraDora~~ Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Sitter her med et glass Sheridan vi, ved hver vår pc...og på soverommet er det nyvasket med rent sengetøy på...faktisk ;-)
lillebror er " forsinket" Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2008 Skittene ble de vel...... Men haaper da ikke det blir bim !!!! 3 er vel nokk....eller 4 for mannen min har ogsaa en gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå