Mrs. Bouquet Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 2 uker. Sjekk teminberegningen på www.babyverden.no der står det hva som skjer til de forskjellige datoene.
moder3 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 nei, "problemet" i mitt tilfelle er at jeg ikke husker siste mens, og at jeg hele tida har vært sikker på at jeg visste når unnfangelsen skjedde. men så slo det meg at det KAN mot formodning ha skjedd to uker senere enn jeg først trodde. på babyverden har jeg beregnet terminen ut fra unnfangelse nettopp pga at jeg ikke husker siste mens. så hadde det vært så kjedelig dersom det viser seg at jeg er to uker mindre på vei..
Mrs. Bouquet Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Tenker du da på at du testet lenge etter at du kunne fått postiv test?
moder3 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2008 ja, det er akkurat det jeg innbiller meg. for jeg hadde en hendelse der jeg var SÅ trøtt at jeg måtte stoppe for å sove noen minutter etter bare å ha kjørt 4 mil..^^ og dette mener jeg at var i alle fall en uke før jeg tok mot til meg og testet.. Men så glemmer man jo dette med dager osv når det har gått litt tid og en begynner å tenke mer på det, blir usikker på alt da:P
Mrs. Bouquet Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Du kunne ikke kjøpt deg en privat UL for å fått en viss alder på fosteret?
moder3 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2008 Jo, det skal jeg gjøre. Hadde håpet å få det til så fort som mulig (helst før neste lørdag da jeg skal gifte meg:D), men så så jeg på nettsiden deres at klinikken har ferie fra 14. juli, så den er jo ikke åpnet enda typisk nok.. menmen. Jeg ser nå at den bilturen hvor jeg måtte sove var nøyaktig en uke før jeg tok testen (fant dokumentasjon her nå fra andre hendelser samme dag). Kan vel ikke få slike symptomer allerede etter èn uke?? Ble mer sikker nå på at det bare må være riktig termin jeg har:) Takk for at du gidder å svare på frustrasjonen min;)
LuckyLuke Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Hvis klinikken har ferie fram til 14. juli så går det jo bra, er jo den 20. juli i dag )
Månestråle75 Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 For mitt vedkommende gikk det 12 dager fra unnfangelse til positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå