boble <3 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Lille jenta mi blir 1 år i dag:0) Rart at jeg sånn ca akkurat for et år siden fikk den første svake rie. Kl 08.41 var vidundret mitt født. Det har vært et spennende og flott år, er så stolt av henne som bare em mamma eller pappa kan være:0) Gleder meg til å feire henne i morra. Ha en god natt og fin søndag alle sammen:0)
lillebror er " forsinket" Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Tiden gaar utroligt fort. Kos dere men bursdagsbarnet i morgen. Ha en glad dag !
boble <3 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Tuuusen takk:0) Det skal vi virkelig gjøre. Ha en flott dag du også.
yasmina Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Gratulerer med bursdagsbarnet !!! Kos dere masse !!!
boble <3 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2008 Takk:0) Må bare innom bam mens jeg vasker og "pynter" hus:0) Tror jeg kan bli skikkelig avhengig av denne siden... Ha en fin dag dere også.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Gratulerer så masse til jenta di! Håper dere får en finfin dag! Er bare noen uker til min å fyller 1 år. Merkelig hvor fort tiden går, syns du ikke? Er helt rart å tenke på at et helt år er gått siden jeg var tjukkebollafeita og lei
boble <3 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2008 Susa: ja, jeg kan virkelig skrive under på at tiden går fort...Bare gled deg til 1 års dagen, har hatt en super dagi dag og hovedpersonen sover nå søtt. I morgen feirer vi med juliklubben(Trondheim) fra BIM på besøk + barsel gruppa mi på hs. Blir jammen fullt her, men gud så gøy det er:0))
NoDoubt Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Gratulerer med stor 1-åring:-) Håper dere har hatt en flott dag:-)
boble <3 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2008 Takk og takk alle sammen:0) Kos med hilsninger på dagen. Hun fikk smake litt kake i dag, men likte det ikke noe spesiellt. Helt topp spørr du meg, så slipper vi mere mas om hun ikke skal få smake på alt. mulig.
blond Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Det er så rart å tenke tilbake til da fødselen startet... De første årene var det veldig spesielt, for det var mer FØDSELSDAG enn bursdag. Jeg ble minnet på fødselen. Nå er det blir mer BURSDAG enn fødselsdag, altså først og fremst en festdag. Håper at bursdagsfeiringen ble koselig for både store og små! Gratulerer med ettåring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå