Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da var det over til 2 pp,noen som har noen tips om hva man kan gjøre ekstra?har startet med alle vitaminer og slikt,og venter på el i neste helg eller starten av uka der etter.har bare en mann som ikke jeg kan si til at jeg får el,da han føler at da må vi ha sex og da får han den ikke opp kanskje.noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vel ikke akkurat samme problem, men noe i samme retning... min føler det blir litt mye press han å, og han orker ikke sex bare for å ha det liksom.. dessuten er han ofte så sliten og trøtt på kveldene etter en lang dag på jobben at det er ikke noe garanti for at det blir mye jumping rundt EL-tider.... Men men ... er jo litt enig med han å.. man skal jo liksom ha det koselig å fint når man har sex å, ikke bare fordi vi må liksom.

Håper spiren sitter snart hos både deg og meg. Klem

Skrevet

Hei. Jeg er over i pp2 selv,mensen kom i dag:-( men sånn er det! Jeg skal ha eggl.om ca 14 dager,jeg sier ikke noe til mannen min om det,hehe han skjønner det jo sikkert,men vi ikke stresse han med det at han skal føle at vi må ha mye sex,jeg tror det får mannnen til å føle seg som en "spermautomat" og det kan jeg jo egentlig forstå;-) Jeg krysser fingrene for alle oss som prøver,jeg har ikke prukt pilla på snart 1 år,så nå er det vel min tur snart,datra mi på snart 6 år vil også ha en liten baby....Masse masse lykkeønskninger til oss.

Skrevet

det er sant det at man skal ha det koslig,så får ta det som det kommer.har en mannn som er sliten etter jobb jeg også,men samtidig vi han jo ha baby.har startet å ta vitaminer og sånn så nå får vi bare håpe,ar vi får til å ha litt sex før og etter og under el.håpe vi får det til å få en liten spire begge to ja:)

Skrevet

skal ha eggløsning cirka neste tirsdag eller no jeg da,så blir spennans

å prøve å få det til uten å si noe til gubben da.men skal nok få det til,hehe .har jo våre metoder å hehe.håper vi får en spire etterhvert begge to:)

Skrevet

hei jenter. 2pp her også:) har aldri tatt eggløsningstester og tror ikke jeg gidder å stresse med det, satser heller på jevnlig sex;) men i følge den kalkulatoren på babyverden har jeg eggløsning på fredag som kommer og så er den fruktbare perioden min fra imorgen eller tirsdag? Noe sånt!

Har IKM ca 11 aug. hvis det blir 32 dager imellom som det har vært siste månedene, ble litt lengre sykluser etter at jeg fikk mensen igjen etter fødselen. Har ei datter på 11mnd og nå vil vi ha nr 2. Fikk tante rød på besøk igjen i desember og siden har hun kommet på besøk hver måned!

hehe. Men nå kan hun gjerne snart holde seg unna;)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...