GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Er 13 uker på vei og har vndt i magen, er redd forat jeg skal begynne å blø.. Nesten som stramme mens smerte og støl i mage samtidigr=( Har mistet 2 ganger så r veldig redd for at dette er noe unormalt.. Noen som vet? Dessuten må jeg ikke så mye på toalettet mer heller=(
Lykkelig-nr1 Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Hei:) Jeg har hatt litt menslingnende smerter/ubehag hele svangerskapet, men legen sier det er helt normalt.. har ikke hatt noen blødninger. Er det veldig ondt eller bare ubehagelig?
Gjest Tale30 Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Hei Jeg hadde slike menssmerter i begynnelsen av svangerskapet, og de kom tilbake i uke 13. Jordmor sa at det var fordi livmoren var på vei opp fra bekkenet, og at det derfor ble ekstra følsomt. Jeg har dette fortsatt og er i 17 uke nå. Det kommer og går. Det er ikke direkte smerter, men en slags murring. Jeg vet jo ikke hvordan dine smerter er, så jeg kan ikke si at vi snakker om det samme..
Giinaღ Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Er også 13 uker på vei og har de siste to dager kjent endel strekking der nede. Spesielt når jeg reiser meg opp fort eller hoster. Har også tenkt at det må være fordi livmor er på vei opp av bekken. Mener å huske at du også var på UL og så et levende foster for kort tid tilbake? I tilfelle er det veldig sjelden å miste nå Lykke til!!!!!
Gurine Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Det at du må sjeldnere på toalettet når du går over til andre trimester, er vel fordi livmora kommer opp fra bekkenet, og derfor ikke presser slik på urinblæra som i 1 trimester. Det hetes at hyppig vannlatning er mest vanlig i 1 og 3 trimester, mens man får litt fri fra det problemet i 2 trimester
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Hei.. jeg har også det.. men jeg har begynt å tisse 3 ganger om natten igjen, har hatt litt opphold på det og det var så deilig.. og kvalmen har kommet tilbake.. så her er det frem og tilbake gitt... Så det er nok bare å slappe av og nyte dette her.. kleeem
Giinaღ Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har også begynt å kjenne antydning til litt kvalme igjen. Puppene er litt ømme igjen også. Er dette fordi livmor er på vei opp av bekken at man reagerer sånn mon tro?
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2008 Hei jenter=) tusen takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå