Gjest Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Trenger litt råd n Sønnen min er 3, 5 år og pappen hans og jeg har ikke vært sammen siden graviditeten. Han er britisk og bor i utlandet. Vi reiser til ham på ferie ca 4 uker i året, jeg betaler stort sett altid for alt. Fått kansje 3000 kr i løpet av de tre årene. Han har vært i norge en gang, og da fordi jeg truet med å kutte ontakt om han ikke kom, hadde blitt 8 mnd siden sønnen min hadde sett han hadde han ikke kommet hit. Hver gang vi treffes kommer vi gått overrens i et par dager, har sex og så går det til helvete. I sommer nå var det verst, følte meg faktisk mobbet. Kalte meg navn foran sønnen vår, feks. U bitch, u can fuck off osv. Jeg reiste en uke før det som var planen pga dette. Nå, 5uker etter ser jeg på facebook at han har dratt til usa. Spør ham hvordan han har råd til å ta ferie og om han har flyttet for godt. Han svarer tilbake at det har ikke jeg noe med....??? Så, nå kjenner jeg bare at jeg har hatt nok, ikke kunne han ta ferie når vi var der i juni, men nå kan han det. Etter at han sa han ikke hadde råd til å ta seg fri eller gi meg penger til flybilleter. Kostet meg 15000 kroner tur retur og reise till ham. Men reise til usa uten å jobbe der, det kan han?? Tenker som så at det er best å bare kutte kontakten nå og heller vente til sønnen min blir stor nok til å spørre etter ham. Han parter sjelden om faren, spør ikke etter ham. Eneste gangene er når vi ser opå bilder at vi parter om han, så tror jo ikke at han vil savne pappaen, for strengt tatt har han jo aldri hatt en. Ble langt dette her, men har noen noen synspunkter??
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Nå vet jeg jo ikke så mye hvordan forholdet har vert mellom dere før...men ut fra det du skriver her så høres det helt meningsløst ut at du skal betale alt og stå på for et forhold mellom far og sønn..... Og det du skriver at dere har sex??? Det virker jo som han rett og slett bruker deg- i og med at han kaller deg ting o.l. Det at han ikke gidder svare deg på en skikkelig måte- har råd til å dra på annen tur, men ikke råd til å møte sønnen sin,,,,nei ærlig talt denne mannen høres ikke ut som det er verdt å bruke tid og penger ¨på. Jeg ville kuttet helt hadde jeg vert deg for å se om faren da i det hele tatt prioriterer sønnen...og han kan ikke kreve at du skal bruke så store summer for at han skal få sett barnet- her må det gå begge veier, Håper du ikke har følelser for han utover at han er barnets far- da er det gjerne lettere. Lykke til- bruk tid og pengene på kos med deg og sønnen.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 Sant det... har sikkert brukt 30000 kr i året på ferier til ham, så nå kan vi heller dra andre plasser å kose oss!
Hønemamma;o) Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Vi har ingen kontakt med bf som er utenlandsk og bor i utlandet. Fra første dag sa jeg at det var totalt opp til bf hva han ønsket å være for sønnen sin. Har ikke hørt ett pip siden min lille prins var 3 mnd. Så for oss er han helt ute av bildet, og min sønn har ingen far. Slik blir det, så sant jeg ikke gifter meg en vakker dag -da skal min mann få adoptere prinsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå