Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Da starter vi vår nye periode her damer! Velkommen etter alle sammen!!
Marianne83 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Takk og takk! Jeg ville ikke inn hit før det sto at jeg var i den 13. uken på siden min... kan liksom ikke helt tro at jeg er over i 2. tri! Gratulerer så langt til oss! =0) Hvordan føles denne overgangen?
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Hei du.. Kjenner at skuldrene nå har senket seg litt... Det gjelder jo sikkert deg også, siden du har mistet et par ganger før.. Husker at det var dette trimestret jeg koste meg mest i...magen vokser i rekordfart og sparkingen setter igang.. :) Nei å nei.. hehe, skal bli morsomt nå... Sitter faktisk å ser på barneutstyr fra USA, er en del billigere å bestille fra der. Helt ny seng, nyyyyydelig stellebord og madrass til senga får jeg inn til Norge for 2500 kr inklusiv frakt og moms!! Internett er en fin fin ting du!!! Er laaaang frakt tid da, sendes med båt, så tenker jeg snart skal bestille!! Gleder meg!
Marianne83 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Tør ikke å kjøpe noen baby ting ennå jeg... ikke før jeg har vært på ordinær ul og fått beskjed om at alt er bra... Var hos jordmord i dag da! Har bedt om litt ekstra oppfølgning siden jeg har mistet før. Jeg ba henne om å høre etter hjertelyd. Det var nesten så hun ikke ville det for hun var så redd for å skuffe meg og mente det var altfor tidlig til å høre noen ting... Det endte med at hun skrev "god fosterlyd" på helsekortet!!! JEG HAR HØRT HJERTET TIL BABSYEN MIN!!! Det var så godt å høre bekreftelsen på at det fremdeles var liv der inne, at jeg brøt sammen i gråt! Får vel skylde litt på hormonene, for har jeg først startet, så klarer jeg jo ikke å slutte sånn med én gang... Så ja, nå er skuldrene mine senket noe, men aldri helt...
TullHøna Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Heihei! Da er jeg endelig kommet etter og, gratulerer til oss! Kjenner jeg er ganske så avslappa nå, og måtte handle en liten pysjamas for å feire igår kveld! Hehe Gleder meg bare til å komme på kontroll igjen å få sjekka at alt er bra, skal ikke til jordmor før 18.august! Usj.. Alt for lenge å vente..
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2008 Hei hei dere!! Da har jeg vært på UL...alt i skjønneste orden.. Hjerte slo og vi så to armer og to bein rimelig sprellende!! Legen satte meg tilbake en uke, men han sa det var vanskelig å være sikker nå, siden jeg var i en mellom-periode mellom 6 uker og 16 ukers UL...så fikk ny time til 10 september for å sjekke ordentlig termin da!! :) Men jeg har nok ikke bommet veldig med mens termin som er den 26 april!! :) Uansett... hjerte slo og alt er supert! :)
jinte1983 Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 hei du snuppa. Bare en ting du må huske på når du bestiller fra utlandet; når de kommer til norge blir det påregna skatt og tollavgift ut fra verdi og lignende, som du må betale når du henter pakka på posten alt med verdi over 200 kroner er det toll på... Si fra om du har noen bra steder på nett å anbefale da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå