Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke paracet, ibux eller noe annet som ligner i hus. Jeg har en grusom hodepine, øreverk og feber, hva gjør jeg? Er helt alene med barna, ingen mulighet til å få meg noe smertestillende på noen måte. Men jeg har stikkpiller, husker ikke om det er ibux eller paracet, men er ivertfall til min sønn på 2år. Kan jeg bruke det? Hater stikkpiller, men hva gjør man ikke i nød? Har lyst å få meg en god nattesøvn, men får ikke sove sånn som det er nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her er det ingen som kan hjelpe. Butikken er stengt for kvelden.

Skrevet

det kan du vettu, men må jo ta mer enn en liksom. se på pakningen så ser du hva du skal ta.

ikke noe koselig, men i nøden spiser fanden fluer sant:-)

lykke til!

Skrevet

Du bør ta to stikkpiller i allefall. Tviler på at de vil ha noe særlig effekt. Men litt er bedre en ingen ting. God bedring.

Ps. Nesespray vil kanskje hjelpe litt. Også antihistaminer.

Skrevet

Takk for svar:) Prøver med to stikkpiller jeg, å krysser fingrene for at det hjelper

Skrevet

Ta fire, sier nå jeg. Kanskje to om gangen, hehe, men fire x 250mg tilsvarer to vanlige paracet. Ellers så anbefaler jeg deg mens du venter på virkningen å legge en varm klut på pannen og over øynene. Har du varmeflaske er det enda bedre, kluten blir jo fort lunken. Av med alt av lys, ta litt nesespray hvis du har det.

Skrevet

Bland stikkpillene i kakao ;-)

Så drikker du dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...