Gå til innhold

medisinsk abort etter ma og røyking...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en ma for noen dager siden, og har vært på sykehuset og fått utført en kjemisk abort. jeg sluttet å røyke da jeg ble gravid men det som har skjedd de siste dagene har vært veldig vanskelig for meg, å jeg har bare lyst å drite i alt å ta meg en røyk eller ti, vet at jeg kommer til å klare å slutte om jeg blir gravid igjen. trenger bare å stresse ned akkuratt nå.. jeg skal tilbake til sykehuset å sjekke at alt har kommet ut å hvis det ikke har det må jeg ha utskrapning også. så jeg bare lurer på om det er greit for meg å røyke litt nå¨? det er jo selvfølgelig ingen baby å skade nå, men jeg tenker mer med tanke på leging av såret i magen osv...vil jo ikke gjøre noe som ødelegger helingsprosessen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sykepleier burde jeg sikkert ikke oppfordre noen til å ta røyken fatt, men som medmenneske og en som også har opplevd aborter, syns jeg du skal tenke på deg selv nå! Trenger du en røyk for å stresse ned, så ta deg en. I forhold til tilheling av livmorslimhinnene er dette helt greit.

Det er nok sikkert noen her inne som syns dette er dumt råd fra meg, men det får dere syns - ta deg en røyk om du trenger det, også slutter du igjen når ting har normalisert seg for deg.

Lykke til:)

Skrevet

jeg har lyst til å bli gravid igjen fort, så kommer ikke til å begynne fast igjen, kjennte bare at jeg trengte å få stresset litt ned nå...

tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...