Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 hadde en ma for noen dager siden, og har vært på sykehuset og fått utført en kjemisk abort. jeg sluttet å røyke da jeg ble gravid men det som har skjedd de siste dagene har vært veldig vanskelig for meg, å jeg har bare lyst å drite i alt å ta meg en røyk eller ti, vet at jeg kommer til å klare å slutte om jeg blir gravid igjen. trenger bare å stresse ned akkuratt nå.. jeg skal tilbake til sykehuset å sjekke at alt har kommet ut å hvis det ikke har det må jeg ha utskrapning også. så jeg bare lurer på om det er greit for meg å røyke litt nå¨? det er jo selvfølgelig ingen baby å skade nå, men jeg tenker mer med tanke på leging av såret i magen osv...vil jo ikke gjøre noe som ødelegger helingsprosessen...
Funnet-håpet -igjen Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Som sykepleier burde jeg sikkert ikke oppfordre noen til å ta røyken fatt, men som medmenneske og en som også har opplevd aborter, syns jeg du skal tenke på deg selv nå! Trenger du en røyk for å stresse ned, så ta deg en. I forhold til tilheling av livmorslimhinnene er dette helt greit. Det er nok sikkert noen her inne som syns dette er dumt råd fra meg, men det får dere syns - ta deg en røyk om du trenger det, også slutter du igjen når ting har normalisert seg for deg. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 jeg har lyst til å bli gravid igjen fort, så kommer ikke til å begynne fast igjen, kjennte bare at jeg trengte å få stresset litt ned nå... tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå