Laban&LabolinaMamma Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Etter at nr 2 ble født for 2,5 år siden har jeg gått på Cerazette. Har ikke hatt bivirkninger annet enn at mensen forsvant:-) Saken er den at i mai/juni hadde jeg svært ømme bryst, var trøtt og skikkelig kvalm og uvel (på ett par nattevakter). Tenkte ikke at det kunne være noe på gang, da jeg ikke har glemt noen piller.. Så kommer poenget... Begynte å få skikkelig menssmerter i magen og korsryggen for ett par uker siden, blødde lett og plutselig etter ett par dager mens jeg var på nattevakt tok blødningene seg opp. Da jeg var på toalettet kom det en beige klump på papiret. Ca 1cm ang med noe som kunne ligne en navlestreng på midten. Sjekket på internett etterpå og det kunne ligne på et 6ukers foster.. Har jo hørt om andre som har blitt gravide selv om de har tatt Cerazette? Må innrømme at jeg ikke føler meg helt ferdig med baby-tiden, selv om min mann (og jeg 80% av tiden) synes det er nok med to.. Er det noen andre som har vært borti lignende? Eller er det bare innbilning fra min side????
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Kan nok ha vært en spontanabort ja, men vanskelig å si det sikkert da selvsagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå