Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Flyttet fra mannen min for en måned siden, og han har mast om at jeg skal komme hjem igjen. I går kom han på døren (vi bor nå to timer borte), og jeg gikk med på å prate om det iallefall. Men det måtte bli på mandag, eller senere, for i helgen skulle han feste. Hmm... følte meg litt lite viktig da. Og det var nettopp det at jeg alltid har vært andreprioritet som gjorde at jeg stakk i utgangspunktet. Eller noe av det iallefall. Men men, ville dere gått med på dette? Kunne godt utsatt praten om det var av en viktig grunn, men det at han skulle feste liksom...
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Det høres ikke akkurat ut som om han er veldig voksen da..han vil ha deg tilbak men priotere heller og gå på fest??? Ikke særlig bra. Syns at du skal snakke med han, men at du da forteller ham i klartekst om hva du mener om at han faktisk setter kamerater og fest foran deg, ikke et veldig godt utgangspunkt for å prøve på nytt egentlig....
Omr Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg ville nok ikke gått med på dette. Hvis han virkelig ønsker å få deg tilbake for en annen grunn enn å bare ha deg der, så bør han anstrenge seg mye mer! Fortell han det du skriver her; at du ikke føler at han synes det er viktig nok å få deg tilbake. Lykke til, da. Gjør det du føler er best:)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 La han seile sin egen sjø. Klarer han ikke prioritere deg i den situasjonen dere er nå vil han ALDRI gjøre det.
Mrs. Bouquet Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Haha, for en dust. Er det hans ønske å få prate om det må det da være opp til deg når det skal skje!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 HI her.. Takker alle for svar. Har veldig lyst til å la ham seile sin egen sjø ja. Problemet er at jeg egentlig vil ha ham tilbake, selv om jeg ikke har savnet ham så kjempemye. Vi er så vant til å klare oss uten ham, fordi han er hjemme maks en time om dagen. Resten av tiden bruker han på jobb, besøk hos venner og slektninger, og til slutt oss. Men han sa at han lovte å skjerpe seg... at han skulle tilbringe så mye tid som mulig med oss... men at det ville gjelde fra mandag. Fordi festen var så viktig, og han hadde planlagt å gå i tre uker. Så han hadde planlagt det før prat med meg. Men jeg føler likevel det ikke er god nok grunn, for hadde han vært 100 % seriøs, hadde han vel avlyst hva som helst for å få meg tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå