Gå til innhold

ny her på barnet mitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg har faktisk aldri tenkt over at det fantes en egen skravleside på barnetmitt.com. trodde skravlesiden jeg var inne på var felles over hele linja her jeg... der ser dere hvor sløv jeg er. Syns det er mye drittkasting inne på dib sine sider... og prøver lykken her no for å se om det er noe bedre her inne. Ha en fin kveld alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og velkommen.

Er kun de siste dagene det har vert liv her inne. Noe som er kjempe koz. Til naa har jeg til gode aa se at noen slenger dritt om andre her inne. Haaper at det fortsetter slik.

Skrevet

Velkommen skal du være. Jeg synes det er koseligere her inne enn på dib. Vi er bammere...

Skrevet

Velkommen!

Vi har hatt det fint her de siste dagene og mange av oss gjør en innsats for å få opp aktivitetsnivået og stemningen her. Vi er ikke så mange, noe jeg tror gjør at folk er hyggelige mot hverandre.

Håper du trives sammen med oss og fortsetter å bruke Bam.

Skrevet

godt å høre at dere har det fint her inne. lover å komme innom en liten tur hver dag for å se hva som skjer her. man får mer lyst til å tilbringe tid inne på et sted hvor folk er hyggelige mot hverandre enn et sted hvor man må passe veldig godt på hva man sier for ikke å bli "halshøgd".

Skrevet

Velkommen:-)

Håper du vil trivs her.

Skrevet

Da har du kommet til rett sted.

Fint om du bidrar med å opprettholde nivået.

Skrevet

Velkommen skal du være:0)

nettopp funnet frem hit jeg også, liker meg bare bedre og bedre her. Håper du vil gjøre det samme.

Skrevet

velkommen.helt enig i at det er kosligere her en på dib,håper det fortsetter sånn

Skrevet

Du er hjertelig velkommen!

Du er langt fra den første som "rømmer" fra dib. Håper flere (ikke bråkemakerne) kommer over hit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...