maisel Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 hei. jeg har faktisk aldri tenkt over at det fantes en egen skravleside på barnetmitt.com. trodde skravlesiden jeg var inne på var felles over hele linja her jeg... der ser dere hvor sløv jeg er. Syns det er mye drittkasting inne på dib sine sider... og prøver lykken her no for å se om det er noe bedre her inne. Ha en fin kveld alle sammen
lillebror er " forsinket" Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Hei, og velkommen. Er kun de siste dagene det har vert liv her inne. Noe som er kjempe koz. Til naa har jeg til gode aa se at noen slenger dritt om andre her inne. Haaper at det fortsetter slik.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Velkommen skal du være. Jeg synes det er koseligere her inne enn på dib. Vi er bammere...
blond Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Velkommen! Vi har hatt det fint her de siste dagene og mange av oss gjør en innsats for å få opp aktivitetsnivået og stemningen her. Vi er ikke så mange, noe jeg tror gjør at folk er hyggelige mot hverandre. Håper du trives sammen med oss og fortsetter å bruke Bam.
maisel Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 godt å høre at dere har det fint her inne. lover å komme innom en liten tur hver dag for å se hva som skjer her. man får mer lyst til å tilbringe tid inne på et sted hvor folk er hyggelige mot hverandre enn et sted hvor man må passe veldig godt på hva man sier for ikke å bli "halshøgd".
blond Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Da har du kommet til rett sted. Fint om du bidrar med å opprettholde nivået.
boble <3 Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Velkommen skal du være:0) nettopp funnet frem hit jeg også, liker meg bare bedre og bedre her. Håper du vil gjøre det samme.
ungdomsmor Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 velkommen.helt enig i at det er kosligere her en på dib,håper det fortsetter sånn
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Du er hjertelig velkommen! Du er langt fra den første som "rømmer" fra dib. Håper flere (ikke bråkemakerne) kommer over hit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå