Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det er farlig å få mannen til å kjenne på livmorhalsen om den er begynt å bli myk, eller moden eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller ikke halsen, men åpningen liksom da... :)

Skrevet

Du bør ikke pelle oppi der sjøl - det sies det kan påføre infeksjon/blødning hvis du er uheldig! Er nok lurt å overlate det til jordmor eller legens sterile hansker:-D De vet jo dessuten hva de skal kjenne etter også.

Skrevet

men da tenker jeg..hva når en har sex da..da kommer jo han oppi der..å d er ikke snakk om infeksjonsfare da..å hva når å hvis mannen fingrer oppi der..d er jo ikke noen som sier at d ikke er bra?

hm..men litt skummelt å begynne å rote oppi der nå synes jeg ..så sex..hva er d hehe

Skrevet

Det er ikke mannen din sin oppgave,,Ta deg heller en tur på sykehuset eller til legen din..

Da får du korrekt svar, og jeg ville følt meg tryggere enn at mannen min skulle begynne å "rote" oppi der...

Skrevet

da min svigerinne var gravid sist sa JM at hu kunne bare kjenne på livmorhalsen sin når hu satt på do. hu kunne ikke gjøre noe galt der inne likevel liksom. bare husk å være ren på hendene og sånn. tror nok ikke det er noen fare jeg da, har gjort det selv. det eneste er om han er klar over hva han skal kjenne etter=) skal du gjøre det selv er det enklest å få det til når en sitter på do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...