Gå til innhold

Noe er i hvertfall annerledes.....


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Magen min har seget laaaangt ned de siste dagene, og i dag har jeg kjent press mellom bekkenet, og det kjennes veldig tungt ut i bekkenbunnen...

Og i 6 tiden, vi var på tur hjem fra en bytur, så begynner masse kynnere, vonde kynnere å komme med 5-10 minutters mellomrom. Noen var veldig vonde, nesten så jeg trodde det var rier... Vondt nederst i magen og i korsryggen.. Det ulmer i mellom også... Etter en varm dusj roer det seg litt i intensitet, men har hatt kynnere jevnlig fra i 6 tiden... Merkelige greier...

 

Enten bør det tilta, eller så bør det slutte, for er jo litt slitsomt da!! Men håper det er et forvarsel... Ble aldri så gærnt at jeg ringte føden, men tenkte på det litt... Uansett, skjer det før tiden så SKAL jeg få de til å ta en ul og sjekke størrelsen, så jeg vet at den ikke er større enn min forrige gutt(4820 gr...) ellers tror jeg ikke jeg greier å slappe av... Men hadde jo vært godt å bli ferdig nå da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes litt ut som da min første fødsel begynte dette...da hadde jeg maserier,ganske vonde også!,i 5-20 mellom hver i en uke ca før fødselen startet.veldig sliten da,så får håpe du slipper å gå så lenge.

jeg fødte tre uker før tida da.jeg har termin nå dagen etter deg så jeg,men har ingen tegn til noe enda gitt.men til uka kan det gjerne stte igang syntes jeg;)nå er det ikke lenge igjen uansett da..

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har roet seg i dag ja, så var nok bare et forvarsel eller en reaksjon på at det har seget eller noe sånt....kan hende det modnes litt der inne.. Jeg var på nippet til å kalle det rier, for de begynte å bli vonde en stund.. Men i dag er det bare stramming og ellers sånn det bruker å være..

 

Forrige sv.skap kjente jeg knapt kynnere, så riene da kom brått på.. :)

Så rart at nå kan babyen bare komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ihvertfall lov å håpe at ting begynner å nærme seg. Har selv hatt vonde kynnere til og fra lenge, men igår og idag, var de virkelig vonde. Prøver å se for meg at de har virkning der nede, da er det lettere å holde ut...

Har du vært på noe vekstkontroll i forhold til at sistemann var så stor?

Min var 4300 sist og jeg er litt nervøs i forhold til at hun i magen skal bli enda større... De har blitt større for hver gang.

Hvordan var det å føde et barn på den størrelsen? Det var vel ikke førstemann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det var min førstemann... Det var jo en ganske hard tørn, men var jo ingen komplikasjoner da.. Men selve pressriene tok laaang tid, ca 4,5 timer. Det var vel egentlig det verste. Var støl i tre uker etterpå :)

 

Skal på vekstkontroll den 28 juli.... kanskje litt i seneste laget syns jeg, men da får vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...