Gå til innhold

Kontroll og urinprøve....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal på kontroll igjen på mandag, og lurer derfor på en ting...

Har ikke time før kl 12.30... På sånne kontroller bør det vel helst være morgenurin som leveres. Men hva gjør jeg da siden time er så seint på dag? Pleier som regel stå opp en gang i løpet av natten mellom 3 og 6 for å gå på do. Neste gang blir når eg står opp igjen i 10-11 tiden...

Så er litt usikker... Hvilken urin skal eg bruke? Og hvordan oppbevare den om eg tar den tidlig?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg på også! Jeg er så sprengt når jeg våkner i 5-6 tiden at jeg aldri husker å ta med noe prøveglass bort til doen, og når jeg da er hos legen har jeg ikke noe igjen i blæra til å tisse ut der heller :/

 

Og når det er så mange timer mellom do-besøket mitt og legetimen så må jo romtemperaturen påvirke det som er i glasset, men vil liksom ikke sette det i kjøleskapet med maten heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta urin fra når du står opp om morgenen :-) det holder at det har vært i blæra noen få timer :-) men ikke sett den i kjøleskapet ;)

vask med intimserviett først, så unngår du utflod sammen med urinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å ta den fra i dag tidlig kl 7 eg. Og lot den berre stå på badet til eg skulle gå. Og det gikk fint, var ingenting å sjå på pröva, den var heilt fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...