Heira☆ Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Var på plantasjen i stad, og jammen angrer jeg på at jeg ikke kjøpte en kjøttetende plante! Har hatt det før, og det funker ;o) MEN, plantasjen er jo oppe i morra også, så disse husfluene bør ikke føle seg for trygge!! Aaaaaaahhhhh, jeg HATER fluer!!!!!
Northernlights Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Sett fra deg et glass hvitvin over natta....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå