fumlis og skrikerungene Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg kom til skade for å være litt forhastet når det gjelder å gå ut.. Det viser seg at x-en skal feire 30-års dagen sin den dagen. Er det en mulighet for at vi kan ta det helgen etter? *smiler søtt* ;-) Jeg beklager dypt at jeg er sånt et vanskelig menneske..
FuckFace Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Ja, snille deg, det går nok helt sikkert fint!! Da har jeg enda bedre tid til å få barnevakt! Tror ikke du er et så vanskelig menneske, da er jeg like vanskelig som måtte skuffe deg forrige gang. Men nå er vi skuls!! Snakkes helgen etter, da!! suzz og klemzzz og alt det der:)
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Åååå, jeg takker og bukker for at du er så forståelsesfull. Ja, vi får si vi er skuls, da;-) Og du spørte om jeg kjente noen andre dibbere fra Bergen som kanskje kunne være med.. Vi får spørre ludderet, hun blir sikkert med:-) Kjenner ingen andre.., men tror vi skal klare oss:-) Suzzzzzzzzzzzzer og klemzzzzzzzzzer tilbake.
FuckFace Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Kjenner ingen jeg heller, men jeg har da klart meg til nå, så det går nok fint! Jeg er ikke vanskelig sånn...
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Hehe;-) Tror nok vi skal klare å ha masse fønn, jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå