revemor silkesvans Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 sliter selv med å bruke mamma klær denne gangen.klarer ikke å ha noe på eller over magen.får helt hetta av det.vet ikke hvorfor var ikke sånn forrige gang.trusene må overhode ikke ha noen form for stammende kant,får helt klaus av det.. men det finnes jo mange bukser med strikk i livet som går under magen så det er ikke noe problem.hvordan er det med dere andre
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 bruker bare mamma klær som går godt over magen. ellers bruker jeg ingenting som er stramt på magen. har kjøpt meg mammatruser som går langt oppå magen.. kan ha noe med at jeg har hatt to k.snitt så hvis jeg går med vanlig truse blir den fort liggende i en krøll nederst på magen, det vil si rett i arret etter k.snittet og det er veldig ubehagelig og til slutt vondt.Liker litt stramme klær slik at folk ser jeg er gravid og magen kommer tydelig fram. selv om jeg får tusen blikk og mange kommentarer om hvor stor jeg er. og bedrevitere som forteller meg hvor stor jeg kommer til å bli før termin.(bare så jeg vet det) har vært slik de to andre gangene også, og syntes det bare blir 5 ganger verre hvis jeg kler meg i poseklær som skjuler alt.. skulle gjerne hatt meg en joggebukse eller to til i mamma stil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå