Mammamor Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 uff...er så sliten og lei....har egentlig vært i kjempeform hele tiden, men kjenner nå at jeg er helt utslitt, har bare 4 dager til termin, men gikk 10 dager over sist, så er klar over at det kan ta tid....prøver og sove men klarer bare noen timer.....er så varm....litt kvalm...vondt i hodet...og konstant sur...ingen forståelse..er jo ikke syk...kun gravid. Har gjort unna alle tenkelige og utenkelige ting for å få tiden til og gå...har bare lyst til og sove til det begynner. Hadde maserier i hele gårkveld og mye i natt...men våknet idag og det hadde gitt seg helt...blir oppgitt av alle som vil vite hva vi ønsker oss eller trenger...vet det er godt ment..men skulle ønske de bare kunne finne på noe koselig som de har lyst til å gi når babyen kommer...ikke at jeg må bestemme hva de skal kjøpe...må ta meg sammen og si det på en veldig hyggelig måte. uff ikke meningen og plage dere, men må bare få ut litt frustrasjon....
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Har ikke så mange råd å gi deg, men ville bare si at jeg føler med deg. Du har lov til å være sliten nå. Målet er ikke langt unna, selv om det kanskje virker sånn. Unn deg selv søvn når du er trøtt, god mat og gjerne sløving foran TV eller DVD. Bruk denne tiden til å slappe av det du greier med GOD samvittighet og la andre ta husarbeid og matlaging. Lykke til!
Gjest Mamsen t 3 jenter *har født* Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg forstår deg veldig godt. Jeg ville svært gjerne bli et par uker ekstra på sykehuset, men fikk av en eller annen grunn ikke lov Bruk de tre dagene dine på sykehuset til å sove og samle krefter. Det er det beste tipset jeg kan gi deg. For min del var de dagene en herlig ferie.
Mammamor Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 tusen takk:-) prøver og være tålmodig....og ikke tenke så mye....tiden må jo bare gå fremover..har god samvittighet tid å slappe av...men synes egentlig det er kjedelig..er vant til å være høyt og lavt hele tiden og det begrenser seg egentlig hvor mye man klarer og slappe av før man blir sliten av det, merkelig nok:-/ Blir mye her foran pc'en på kvelden, ellers så pleier jeg og legge meg sammen med guttungen og ligge og prate på sengen til vi sovner, veldig koselig, men idag våknet jeg igjen etter et par timer og er ikke trøtt i det hele tatt...så det er det BIM som gjelder:-) går og titter litt i kjøleskapet innimellom har liksom lyst på noe...og gjett hva jeg fant?.....KINAKÅl....nam nam:-/ ....så nå har jeg sittet her og knasket i meg et helt kålhodet snart...er det mulig????!!!!!! :-)
Mammamor Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Hmmmm er ikke på sykehuset...skrev jeg det??
Mammamor Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2008 Hmmm lurer litt her......babyen ble helt vill i magen etter all kålspisingen...:-/ er det noe jeg ikke burde spist? men det hjalp litt på hodepinen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå