Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har slått ihjel noen timer på metro lekeland. Barna stor koste seg:-) Var innom på Macen på vei hjem. Burger, nuggets og is. På ettermiddagen hadde vi besøk av naboer og dattera deres. Var forresten med de på lekeland og.

Barna har stor kost seg:-)

*må jo gjøre noe i dritt været*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har passet en katt med unge.

Barna mine har kommet hjem fra ferie så nå er det bråk og rot i heimen igjen.

Skrevet

Jeg har gjort noe saa spennende som aa VASKE HUS hele dagen:-(((

Skrevet

Snuppa har hvert hos besteforeldrene fra i går formiddag, så jeg og gubben har hvert på shoping i dag.

Våknet av klokka kl 1100, fyllesyk og jævelig, så var det å hive seg i dusjen å komme seg til frisøren. Deretter råbba kællen en Voice of Europe sjappe. Han kom ut med 2 shorts, 1 knebukser, 1 genser, 1 olabukse og 2 t-skjorter til den nette sum av nesten 1.900 kr. Mest Jean Paul og noe Helly Hansen, alt på 50%. Så var vi å kjøpte kjærring sykkel til meg, som de kalte det på Din Baby. Kjøpte en DBS City sykkel, med kurv, bagasjebrett, nett foran hjul, lys, lås og godt sete å sitte på. Det som blir spennende nå er om jeg kan sykle enda, har ikke syklet på ca 20 år. Bare det blir oppholdsvær skal jeg hente den i butikken, grugleder meg *ler*

I ettermiddag/kveld har vi slappet av og kost oss med snuppa som kom hjem i 17 tiden:)

Skrevet

Gått en to timer lang tur med minstejenta. Og så har jeg vært på jobb i kveld :)

Skrevet

I formiddag har vi kost oss med kaffebesøk og is på terrassen. Gubben og eldste har klippet plenen og jeg har pakket litt til ferien. Så har jeg vært på jobb i ettermiddag, en vakt igjen bare så er det ferie!!!! :o)

Skrevet

Hehehehe;D Robba butikken. Det er såønn gubben min og gjør når han shopper;-)

Skrevet

Har vært på jobb i formiddag, har en sånn jobb som jeg fikk gått en lang fin tur i go været.

I ettermiddag har vi ikke gjort så mye, vært litt her inne, skiftet og vasket lillemor i allefall 3 ganger fordi hun har tisset seg ut, sett barnetv og så var vel dagen gått.

I morgen skal vi på stranda hvis være blir som lovet. Har kjøpt engangsgrill og pølsebrød. Pølser har vi i frysern.

Skrevet

Har pleiet minsten som har feber. Han eldste har vært på besøk hos en i barnehagen og har nå en kopis på overnatting. De var så søte... De la seg i samme seng siden de hadde laget hytte med den ene dyna og ekstrasengen. Ville virkelig ikke ødelegge den siden den var så vanskelig å lage :)

Skrevet

I dag har jeg kjørt mange mil, hvert på tur altså. Barn minsten og mamman. Handla og titta, hvert på besøk hos en gammel nabo og ikke minst MØTT EN DIBBER, en veldig koselig en sådan, vi spiste mat og skravla ;o)

Skrevet

vi var og besøkte mamma på hytta

Skrevet

Svarer nå på dette innlegget i dag også;)

Vi har vært på stranda. Er nyydelig vær her, er bare innom å titter litt før jeg skal ut på verandaen.

Var ikke så varmt og godt på stranda i dag da, blåste litt surt, ca 20 grader i lufta, ca 12-14 grader i vannet brrr....

Men ungene koste seg i vannet, og vi hadde engangsgrill med og grillet pølser.

Bor i Finnmark, og er ikke så bortsjemt med varme badetemperaturer, men jeg vågde meg ikke uti denne gang, tror kanskje jeg har blitt pysete på mine eldre(hehe) dager. Har tidligere år(før barna ble født) både vasset og svømt når det har vært omtrent samme temperatur.

Skrevet

Masse regn på Østlandet idag, så vi tok med ungene på Naturhistorisk museum på Tøyen - en suksess! Masse fine steiner, fossiler, dinosaurusskjeletter, stor flott zoologisk utstilling. Så spiste vi sen lunsj i Lakkegata før vi kjørte hjem.

Skrevet

i dag har det vært det møkka været så har vært inne og koset oss.unga har hat noe besøk osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...