Gutta er ute og puppene henger Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 - Trakasere andre sine nvanevalg, det er ikke sikert at ALLE liker deres navnevalg heller - Kalle hverandre for dårlige mødre pga av bagateller - Hvorfor er dere så syklig opptatt av at deres barn ALDRI skal få smake sukker eller mc donalds mat, det er faktisk ikke gift - Hvorfor er dere så opptatt av å dra hverandre ned i søla og krittisere og slenege dritt til hverandre - hvorfor skal dere alltid henge dere oppi skrivefeil Trodde egentlig at dette var et forum for gravide, prøvere og småbarns mødre, men må si at jeg er skeptisk etter å ha lest en del innlegg her. Ganske sjokkert over hva enkelte klarer å lire av seg. Går jo jamen meg ikke ann å spørre om noe som helst her inne uten at en blir hudfletta, kalt for dum, white trash, uduglig mor og det som værre er!!!!
Nr3påG3jenter:) Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Kunde ikke ha skrevet det bedre selv... Vi er da voksne alle sammen
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Enig! Er ny her inne og er overaska hvor frekke folk er her inne. Aldri i livet om jeg signerer med nick....
!!!! Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre en lørdagskveld.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Tviler vel på at alle her er voksne....
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Jeg er bare innom her en sjelden gang innimellom for å lese og få gode råd... Synes ikke det er spesielt koslig her, så jeg er ikke aktiv. Synd at noen skal ødelegge et slikt forum!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Vi noen som du mener ødlegger dette forum, anonym 2328, eier dette forum. Vi har mange profiler, mange nick. Vi sitter her hele dagen da vi er fete trygdemisbrukere uten noe liv. Vi har rett til å gjøre hva vi vil her inne. Dessverre løper sånne som deg til modde med allt og vi lider.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 Det ser ut til à vaere mange syke mennesker her inne, og jeg tipper neppe alle er dem de utgir seg for à vaere. Det kan jo vaere en kvisete fjortis som sitter her inne à har det gòy? Mye av det som blir sagt her inne, er rett og slett for à provosere, spesielt disse mobbe- tràdene. Ufattelig at det skulle stà voksne mennesker bak disse innlegga! Da har de det ikke saerlig bra! Og alle de som truer med barnevern og jeg vet ikke hva. Ja, det er mange syke folk der ute! Men det merkeligste er kanskje at det er nettopp slike type innlegg som fàr flest svar. Hvorfor i all verden hive bensin pà bàlet??
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Svaret er fordi vi er kvinnfolk. Vi er slue,nedlatende og ufine. Og ALLE har rett hele tiden. Og når folk begynner mene du tar feil når det gjelder barnet ditt,er det ut med piggene..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 Til anonym 2357. Menn er like ille. Og det vet jeg for et faktum, fordi jeg er mann og har sittet masse på diverse bodybuilder fora. Vi kjeder oss og det er gøy å provosere litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå