Gjest Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Lurer på hva som er normalt. Er redd de som ikke har sex ofte lar være å svare. Men da kan jo jeg begynne. Ca 3 ganger i mnd. Noen ganger mer, andre ganger mindre.
Northernlights Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Følger ikke noe mønster, vi =o) Vanskelig å si. Når vi har lyst!
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Varierer veldig, men har faktisk blitt en del i dette svangerskapet. 2-3 ganger uka. Synes det er ganske bra! Men det er blitt MYE mindre nå mot slutten da! hehe
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Det varier utrolig mye! Alt i fra knapt en gang i uken til 6-7 dager i uken. Har ikke noe fast, kommer an på humør, lyst og overskudd.
PAVEEL Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 i dette svangerskapet blir jeg kvalm bare jeg hører ser noe sexrelatert, kunne jeg skrevet en kontrakt på at jeg aldri skulle hatt sex mer hadde jeg gjort det...følses sånn. alt med kos, kyss, klemming, kuk etc er ææææsj!!! så her er det sex nekt (stakkars mannen) men ellers når jeg er ei normal oppegående sindig og snill dame/kjæreste så har vi sånn i gjennomsnitt sex kanskje 3 gang i uka:-)
frøken blå Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 kommer helt an på.... ifølge han: for lite ifølge meg: ofte nok hehe, er det ikke sånn mannfolk ER?
lille_Harepus Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 3 ganger i uken ca. Varrier jo litt. Skulle ønske det var mer, men kommer jo ann på overskudd. Av og til er det mer fristende og sove faktisk, trist nok..
78'er Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Med to unger på rommet og "litt" søvnmangel: ca 3 ganger i mnd +/-. Og lurer kvar gong på kvifor me ikkje gjer dette oftare :-) Og så prøver me oss og blir avbrutt ein gang i blant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå