Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex, helt ærlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som er normalt. Er redd de som ikke har sex ofte lar være å svare. Men da kan jo jeg begynne. Ca 3 ganger i mnd. Noen ganger mer, andre ganger mindre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger ikke noe mønster, vi =o)

Vanskelig å si.

Når vi har lyst!

Skrevet

3-4 ganger i uka som regel;)

Skrevet

Varierer veldig, men har faktisk blitt en del i dette svangerskapet. 2-3 ganger uka. Synes det er ganske bra! ;) Men det er blitt MYE mindre nå mot slutten da! hehe

Skrevet

Det varier utrolig mye! Alt i fra knapt en gang i uken til 6-7 dager i uken. Har ikke noe fast, kommer an på humør, lyst og overskudd.

Skrevet

i dette svangerskapet blir jeg kvalm bare jeg hører ser noe sexrelatert, kunne jeg skrevet en kontrakt på at jeg aldri skulle hatt sex mer hadde jeg gjort det...følses sånn. alt med kos, kyss, klemming, kuk etc er ææææsj!!! så her er det sex nekt (stakkars mannen)

men ellers når jeg er ei normal oppegående sindig og snill dame/kjæreste så har vi sånn i gjennomsnitt sex kanskje 3 gang i uka:-)

Skrevet

kommer helt an på....

ifølge han: for lite

ifølge meg: ofte nok

hehe, er det ikke sånn mannfolk ER?

Skrevet

3 ganger i uken ca. Varrier jo litt. Skulle ønske det var mer, men kommer jo ann på overskudd. Av og til er det mer fristende og sove faktisk, trist nok..

Skrevet

Med to unger på rommet og "litt" søvnmangel: ca 3 ganger i mnd +/-. Og lurer kvar gong på kvifor me ikkje gjer dette oftare :-) Og så prøver me oss og blir avbrutt ein gang i blant...

Skrevet

Helt ærlig, så ofte vi har lyst. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...