keth69 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 noen som vet hvor lenge en må vente med prøving etter konisering?? mvh
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Ja, de anbefaler 6 mnd for at såret skal få grodd ordentlig og livmorhalsen får styrket seg før en evt. graviditet. Man går også til kontroll hver 3.mnd for å sjekke at celleforandringen ikke kommer tilbake. Har du konisert deg? Eller skal du?
keth69 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 skal 1 sept, hvis jeg ikke blir gravid nå da fikk tanta i dag så prøver en gang til hvis ikke så får jeg det gjort er 39 så tiden er ikke på min side tar en mnd om gangen har tre fra før:) mvh
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Åja.. Men, det går sikkert fint selv om du skulle bli gravid.. Har jo hørt at det er noen som blir det rett etter konisering, så da snakker man bare med legen og finner en løsning.. Men, de anbefaler selvfølgelig at man venter.. Det er jo tross alt et lite inngrep som har blitt gjort og som må få gro ordentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå