Uwimana Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 jeg rett og slett HATER å pakke!! det er såå dritt..... må pakke for en hel uke, og da er det myyyye å ha m!! æsj alt går bare i surr!! dritt ass.... sliten er j oxo!!
Dronning Sånnja Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Heeelt enig! Noen ganger föler jeg at det nesten er bedre å bare vaere hjemme bare for å slippe den pakkingen. ...
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 He he, er da mye verre å pakke ut når du kommer hjem igjen ;-)
Uwimana Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 det er slitsomt begge deler spør du meg!! aller best er det å bare være hjemme ass!! huff jeg orket rett og slett ikke mer jeg, så jeg bare hivde den j...... kofferten i golvet, og satte mg foran dataen!!!
eisa Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Er så enig!! Blir nesten kvalm bare med tanke på og begynne pakkingen.Har et barn med stomi som i tillegg til klær skal ha med seg en god del utstyr.En baby som også trenger en god del utstyr i tillegg til klær og en 12åring som mener han kan pakke selv(men som også mener at 3 underbukser holder fint i 14 dager =) ) Tror jeg venter med ferieturen til de har flyttet ut .Helt greit å være hjemme.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Ja det er grusomt å pakke!! Og enda verre å pakke ut når en kommer heim syntes eg.. Iallefall hvis en he våre på ferie uten vaskemuligheter.. Da må en jo vaske klær i strekk i mange dager for å hente seg inn igjen.. trenge ekstra ferie når en komme heim for å komme til hekter etter ferien..
Uwimana Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2008 ja huff!! men nå er jeg snart ferdig pakket jeg da, men gud veit hva jeg har med meg;) haha..... har lissom pakket litt i sinne, fordi jeg har vært såå dritt lei! så da har jeg lissom lite lite styr på hva jeg har kastet oppi;) men men er vel noe der jeg kan bruke vel! vi skal opp til nordnorge, og der er det vel så kaldt så...... æsj....... har ikke lyst til å reise i det hele tatt...men foreldrene til sambo er derfra, så vi er pkaa nødt lissom!! blæh..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå