revemor silkesvans Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 kanskje litt intimt.men er det andre som sliter med smerter der nede.et veldig press i de ytre kjønnsleppene.når jeg reiser meg eller går.ikke vondt å trykke der men vondt å bevege seg.har lest at man kan hovne opp og få et trykk der.legen mente det måtte være det.var plaget med det samme noen uker etter forrige fødsel.kam være evt åreknuter. føles som jeg har gjennomført tour de france men et veldig hardt sykkelsete.=) er det bare meg!!!
annemor80 Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Jeg merker det, jeg også, men mest når jeg tisser... Og særlig etter sex, da klarte jeg ikke å gå på do på flere timer etterpå... Har vært litt bekymret for om det er noe galt, håper ikke det blir noen åreknuter der, iallefall! Au!
tesseliten Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Hei På besøk fra 3 trimester, og jeg kan skrive under på at sånn har jeg det også, og har hatt det en stund nå, kan bare glemme sex for det er såå ømt og hovent. det er vist ganske normalt, kan se ut som jeg har hatt sex i 10 timer liksom, sånn kjennes det:/
PAVEEL Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 oh yes, er sånn jeg og. rå ømt når jeg reiser meg, går heldigvis bort etter å gått litt da, ekkelt.
Lone27 Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 kan også skrive under på at jeg og har det.. men har ikke merket at det blir værre etter sex
SisteGullIMagen Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 sånn har jeg også det... skikkeli vondt... klarer så vidt å gå... kjennes ut som jeg har hatt en sex akt i 10 dager uten pause... har fått sambo til å "studere" der nede for å se om det kan være noe men han sier alt ser fint og flott ut ¨ men det var godt å lese at det er flere som har det slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå