LindaKristin1980 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Tror jeg har eggløsning ca på mandag, har hatt veldig regelmessig mens de siste tre mnd, så håper på det. Får "lure" gubben litt i morra, så får vi håpe det klaffer ved første forsøk hehe. Brukte 10 mnd på nr 1, det var helt pyton. Hvordan var de prosentene igjen? Hvor stor sjanse er det for å bli gravid om man har samleie akkurat ved eggløsning?
Sololight Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Hm, kjenner ikke prosentene, men vet vi hadde sex 2 og 4 dager før el da jeg ble gravid sist, så jeg holder en knapp på å begynne i god tid før;-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg vet at vi hadde sex på el-dagen da jeg ble gravid sist. Haha, det var et lite uhell, vi hadde brukt "sikre perioder" i to år. Det funket det, helt til den dagen jeg glemte meg. Rett etterpå sa jeg: "Oj, dette skulle vi ikke gjort!" og så tenkte jeg ikke mer på det før jeg ikke fikk mensen.... Denne gangen har vi ikke hatt sex på el-dagen enda, men håper det klaffer denne pp. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå