Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Husker plutselig ikke om jeg har sett henne i dag... hmmm...
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 hmmm.... er ikke det litt dårlig gjort i grunnen?
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Lusker snart å legger meg... og håper at hun dukker opp i morgen like gravid, mens jeg føder!!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Hehe;) Du får ha ei god natt også får vi håpe du våkner av vonde rier:))))) Hvor mange dager på overtid nå?
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 7, så da er det bar 5 igjen til jeg tangerer sist fødsel!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Uff :s Jaja, nærmere målet for hver dag som går:))))
It's all about me Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Nei dessverre er jeg like rund og vaggete fremdeles. Hadde bare litt mye å gjøre igår så rakk ikke å titte innom her.........og så var vi på kino, DET er sjeldent det.
wirre;o) Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Men i hel... har ikke dere fått de unga ennå? Puss vinduene og kjør på humpete vei! Sporenstreks!
It's all about me Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 He he he, nei det er ikke alle som er like ivrige etter å komme ut ser det ut til. Stresser rundt og styrer mye hele tiden, men det hjelper iallfall ikke. Tror ikke hun kommer før tidligst neste helg jeg, sukk.
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. juli 2008 Jeg hviler stumpen i to sek, men er egentlig i full gang med å vaske badet (var det jeg gjorde da riene kom sist). Vasker vegger og har nettopp hatt hele dosetet liggende i klor. Nå får den ungen se å komme ut! Bra du ikke hadde sneket i køen da, Intensity! Ellers hadde du fått merke Sessa's vrede!!!
It's all about me Skrevet 20. juli 2008 #14 Skrevet 20. juli 2008 Prøver å presse litt ekstra når jeg er på do, men ingen babyjente på vei ut ennå. Sniking er tydligvis ikke min sterkeste side.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. juli 2008 #15 Skrevet 20. juli 2008 Hehe, det hjelper ikke å presse litt ekstra altså? Har akkurat vasket huset jeg nå, synes jeg har vært litt flink da Får håpe det skjer noe snart, har vært i kontakt med føden pga blødning i dag...Hmmmm:):)
It's all about me Skrevet 20. juli 2008 #16 Skrevet 20. juli 2008 Nei det hjelper lite, jeg blir nok nr. 3 av oss (
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. juli 2008 #17 Skrevet 20. juli 2008 Si ikke det! Jeg går nok 14 dgr over vil jeg tro:( Gikk du over termin sist? Den gang gikk jeg 12 dgr over, huff :s
It's all about me Skrevet 20. juli 2008 #18 Skrevet 20. juli 2008 Førstemann ble tatt med ks dag 5 på overtid, aner ikke hvor lenge det hadde gått om jeg ikke hadde fått igjennom det. Men hadde da hatt rier som ikke fungerete til noen verdens ting i 34 timer.
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 20. juli 2008 Jeg har vasket ned hele badet = sliten, men ingen rier! hmmm... Har fått strekkmerker rundt navlen nå og det hadde jeg ikke sist! DA er det på tide å få ut ungen altså! Makan! Har ikke tatt meg tid til å kjenne så mye etter han i dag, så jeg må huske på det utover kvelden. Han er såååå mye roligere for tiden enn han har vært tidligere så jeg blir litt stressa av det. (kjenner han nå da... phui!) Hvordan blødninger har du hatt da, Kinemor? Type at ting er på gang, eller? Jeg tror slimproppen min er i ferd med å løse seg opp... er i hvert fall litt anderledes utflod på gang (herlig hva man utleverer på dib).
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. juli 2008 #21 Skrevet 20. juli 2008 Sannsynligvis tegningsblødning trodde JM! Så det tyder vel på at det begynner å åpne seg litt da;) Det håper jeg i hvertfall! Har vonde tak også, men ikke vonde nok...Blir nok overtid ja, optimismen har dratt på ferie:/
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #22 Skrevet 20. juli 2008 Høres jo mere ut som ting er i gang da... Hmm... stikker til mamma og spiser middag nå, men hold oss oppdatert om noe skjer utover kvelden da! Roper på dere i morgen, om ikke jeg plutselig skulle finne på å føde selv. Greit å ha noen å støtte seg på den siste tiden, altså!
It's all about me Skrevet 20. juli 2008 #23 Skrevet 20. juli 2008 Hallo??? Tegningsblødning........vonde tak........Du føder før både Sessa, meg OG din egen termin du. Sukk, dårlig gjort å lure oss til å tro at du er langt unna når du er SÅ nær (
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. juli 2008 #24 Skrevet 20. juli 2008 Neeeei, har ikke helt troen altså;( Har blitt skuffet så mange ganger allerede, så nå later jeg som jeg ikke kjenner noenting haha
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #25 Skrevet 20. juli 2008 Skjønner at du ikke vil glede deg for tidlig.... blir litt sånn når man har gått over før tror jeg! Jeg trodde seriøst at jeg skulle føde ut av rompa i sted. Har tydelig fått han godt ned i bekkenet nå (frøkna festet seg aldri). Han pressa godt på blæra, men det var tydeligvis det. Er ikke noe tegn på at noe skal komme til å skje i løpet av natta i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå