Gjest Sauen og dingsen Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 sambo hadde en fin en en morgen... jeg var gravid og fæl... Spurte om sambo kunne ringe og vekke meg klokka 10 (jeg var sykemeldt). klokka 10 ringte det på døra, og der sto en dame fra blomsterbutikken, med en rosebukett og et kort der det sto "God morgen pus". det reddet dagen min! =) Ellers ble jeg "reddet" av en tilfeldig psykolog på en av de verste dagene jeg har vært igjennom, på en festival i Portugal i 2005. Husker ham enda, og er evig takknemlig for at han hjalp meg. KJente ham ikke, og vet ikke hvem han er, men husker ham den dag i dag.
Northernlights Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Hm, jeg må nevne flere enn bare èn ting. Mannen min kom og hentet meg da jeg skulle dra på sommerferie ned til der han bodde. Det er 150 mil en vei, så det var kjempesnilt, dagen før jeg skulle kjøre den lange veien selv. Og så glemmer jeg aldri en gjeng damer som hadde gått sammen og kjøpt mye pent til babyen jeg fikk da jeg først flytta hit til USA. Jeg kjente ingen utenom en av damene, og hun hadde stelt istand en babyshowe for meg, selv om jeg ikke hadde rukket å fått venner der enda. Det synes jeg var utrolig snilt av fremmede å gjøre. Og sist men ikke minst; jula for 1,5 år siden kom det en stor pakke på døra, fra 5 dibbere (hvis det ikke var 4?) som hadde gått sammen om "norgespakke" til meg og mine. Da begynte jeg å gråte. Så snill har ikke min egen familie vært siden jeg flyttet hit, engang...takknemlig til Bente og gjengen enda!
___ Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Det var han som så meg da jeg var utstøøt av alle andre, han som stilte opp for meg for at jeg skulle nå målene mine og som sperret veien for meg hvis jeg gikk i gal rettning. Det var ham jeg sviktet da han trengt noen.
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Det må være de gangene mannen min har skjønt at jeg har trengt en oppmuntring og laget middag med stearinlys og det hele eller kjøpt blomster til meg. F.eks. overrasket han meg en dag da jeg hadde jobbet hele dagen fra 8-21 (dvs. dratt hjemmefra 7 og var hjemme 22) og var helt fra meg både pga jobbsituasjonen. Og da jeg tittet inn gjennom stue døra så jeg at hele stua var full av stearinlys, det var roser på bordet og han hadde laget biff til oss... da begynte jeg å grine ute på trappa gitt!
Northernlights Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 poamin, det hørtes veldig vemodig ut =o/
lille_Harepus Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 vanskelig å velge 1 ting. Men noe jeg setter veldig stor pris på er da mannen min satt på en stol ved siden av sengen min hele natten. Etter at jeg våknet fra keisersnittet og var kjempe dårlig. i 12 timer satt han ved siden av meg mens jeg spydde og sov. Han var kjempe trøtt selv, men han satt der og holdt meg i hånden hele natten igjenom . En annen ting jeg husker godt var etter vi kom hjem fra sykehuset. Jeg måtte ta det med ro og var veldig mye hjemme. Han ringte meg fra jobb og ville ha meg til å gå i posten noe han vanligvis gjorde. I postkassen lå det tre små roser og en liten gave som viste seg å være et hjerte smykke..
Northernlights Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Ååååååh ;o) Ok! Stakkaren rømte vel til Sibir....
___ Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 Tviler på det, han hatet å fryse :-). Sansynligvis døde han av en overdose for mange år siden.
___ Skrevet 19. juli 2008 #12 Skrevet 19. juli 2008 Jeg er litt treg i oppfattelsen. Det er ikke barn inne i bildet, ikke sex en gang. Det var ikke det jeg mente, bare at jeg har hat dårlig samvittighet i over 20 år.
Northernlights Skrevet 19. juli 2008 #13 Skrevet 19. juli 2008 Det er aldri for sent å be om tilgivelse og snakke ut om ting,nei. Jeg har en ting på samvittigheten også, som jeg en vakker dag får lagt fra meg til en viss person.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 19. juli 2008 #14 Skrevet 19. juli 2008 det 3 menningen min gjorde i dag, vasket huset mitt siden jeg er sliten og høygravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå