NoDoubt Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Takket være deg så skal jeg og bli student ved Norges kreative fagskole:-) Det ble bestemt i juni at jeg skulle gå der men siden det var fullt på foto så skulle jeg vente til våren med å søke. Jeg har ringt flere ganger iløpet av sommeren men det har vært fullt hele tiden. så jeg hadde gitt opp å komme inn denne høsten. Men da jeg leste at du hadde komt inn nå så ringte jeg igjen på tkirsdag. "Jo da, det er ledig. Bare send en søknad og opptaksprøve" Jeg sendte søknaden med en gang og arbeidsprøven på torsdag. I dag kom brevet: Velkommen som student. Jeg er så fantastisk glad:D Nå skal jeg bli fotograf!!! Føler jeg skylder deg en;-)
frøken blå Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Så spennende ND!! Fortell om studiet please.... Jeg vil jeg vil.... Fotograf er drømmeyrket!! Så kjekt.... Ta det gjerne over en melding på facebook! =) Hva koster det, hvordan er utdanningen, opptaksprøve? hva?! Åh så kjekt!!!!!!!!!!!!! (og sorry at jeg leste et innlegg som ikke er til meg, hehe....) *lei av frisør?*
NoDoubt Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg skal omskoleres. Har fått bechterew. Muskel og skjelett sykdom som absolutt ikke fungerer iforhold til frisør yrket. Så nav dekker alt;D norgeskreativefagskole.com eller .no Alt står der! Jeg er i ekstase!!!!! Ps: Vi er en gjeng med større barn som har begynt p henge på barnetmitt.com. Du er hjertelig velkommen:-)
Monajenten Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 KNALLBRA NoDoubt!!! Gratulerer så mye!! :-D Det gikk kjempefort med meg også, sendte søknaden torsdag kveld og fikk "Velkommen som student" brevet på lørdagen:-D Det er kjempebra altså, fy søren:-D Gratulerer igjen, så BRA at du skal begynne allerede nå!! Sant det er spennende?? :-D HURRA!!
NoDoubt Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Kjempe spennende:-) Jeg går rundt med et evig smil:-D Den skolen har visst et meget bra rykte og så det blir nok kjempe bra:-) Vi får bli de kreative studie buddisene;-) Hehehehe;D Skal du gå på noen forkurs? Tror jeg skal ta mac-kurset. Har ikke peiling på mac.
Monajenten Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Nei ingen forkurs. Burde kanskje gått mackurset jeg også, men jeg har litt peiling, og en ekspertpappa;-) Så tror det skal gå fint:-) Lykke til!! Vi får backe hverandre opp:-D Så gøy at vi har kommet inn begge to:-)
NoDoubt Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 Helt topp:-) Vi skal nok stor kose oss begge to:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå