Gå til innhold

Monajenten! Jeg elsker deg;D ;D ;D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takket være deg så skal jeg og bli student ved Norges kreative fagskole:-) Det ble bestemt i juni at jeg skulle gå der men siden det var fullt på foto så skulle jeg vente til våren med å søke. Jeg har ringt flere ganger iløpet av sommeren men det har vært fullt hele tiden. så jeg hadde gitt opp å komme inn denne høsten. Men da jeg leste at du hadde komt inn nå så ringte jeg igjen på tkirsdag. "Jo da, det er ledig. Bare send en søknad og opptaksprøve" Jeg sendte søknaden med en gang og arbeidsprøven på torsdag. I dag kom brevet: Velkommen som student. Jeg er så fantastisk glad:D Nå skal jeg bli fotograf!!!

 

Føler jeg skylder deg en;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende ND!!

 

Fortell om studiet please.... Jeg vil jeg vil.... Fotograf er drømmeyrket!!

 

Så kjekt.... Ta det gjerne over en melding på facebook! =)

 

Hva koster det, hvordan er utdanningen, opptaksprøve? hva?!

 

Åh så kjekt!!!!!!!!!!!!! (og sorry at jeg leste et innlegg som ikke er til meg, hehe....)

 

*lei av frisør?*

Skrevet

Jeg skal omskoleres. Har fått bechterew. Muskel og skjelett sykdom som absolutt ikke fungerer iforhold til frisør yrket. Så nav dekker alt;D

 

norgeskreativefagskole.com eller .no

 

Alt står der!

 

Jeg er i ekstase!!!!!

 

Ps: Vi er en gjeng med større barn som har begynt p henge på barnetmitt.com. Du er hjertelig velkommen:-)

Skrevet

KNALLBRA NoDoubt!!!

 

Gratulerer så mye!! :-D

Det gikk kjempefort med meg også, sendte søknaden torsdag kveld og fikk "Velkommen som student" brevet på lørdagen:-D

 

Det er kjempebra altså, fy søren:-D

Gratulerer igjen, så BRA at du skal begynne allerede nå!!

Sant det er spennende?? :-D

 

HURRA!!

Skrevet

Kjempe spennende:-) Jeg går rundt med et evig smil:-D

Den skolen har visst et meget bra rykte og så det blir nok kjempe bra:-)

Vi får bli de kreative studie buddisene;-) Hehehehe;D

Skal du gå på noen forkurs?

Tror jeg skal ta mac-kurset. Har ikke peiling på mac.

Skrevet

Nei ingen forkurs. Burde kanskje gått mackurset jeg også, men jeg har litt peiling, og en ekspertpappa;-) Så tror det skal gå fint:-)

 

Lykke til!!

Vi får backe hverandre opp:-D

 

Så gøy at vi har kommet inn begge to:-)

Skrevet

Helt topp:-)

Vi skal nok stor kose oss begge to:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...