Gå til innhold

"vortelignende utslett" Anyone???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått noen rare vortelignende utslett, ikke mange, men en her og en der. Dvs først klør det litt, så blir det små hvite prikker, som igjen blir til litt større hudfargede, ja, la oss kalle det vorter eller opphøyninger i huden. Har fått et par på magen, en på kinnet, en på armen og en på benet. Noen som aner hva dette er?? De klør litt også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg har fått noe lignende....jeg får liksom noe som ligner på små føflekker....de klør og er som opphøyningner i huden....litt mørkere enn hudfargen min. Kanskje det er det samme?? Jeg vet ikke hva det er, bare at det er litt plagsomt.

Noen andre som vet kanskje???

Skrevet

ja, de er kanskje mer føflekk-lignende... merkelige greier! Fortsatt ingen andre som vet hva dette kan være??

Skrevet

Har også fått noen sånne på magen. Trodde først det var føflekker, og spurte legen om de var farlige. Men det var de heldigvis ikke. Fikk ikke noe mer forklaring. Etterhvert har den største skrumpet litt sammen og blitt mindre igjen. Snart borte. Merkelig....

Skrevet

Har dåkke fått "mollusker" kanskje?? I såfall ufarlige. Klør veldig og smitter viss du klør på dei... vil tilslutt forsvinne av seg sjølv.... må nesten berre spørre legen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...