Gå til innhold

Hoppeslott fra Ringo (side 4 i katalogen)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt det?

 

Jeg er egentlig kjempedeppa her jeg sitter, hadde bestilt en snn hoppeputegreie til vesla på ebay. Men fikk mail i dag om at den ikke kunne shippes til Norge likevel.. Grr...

 

Men jeg kom over hoppeslottet på Ringo, og lurer på om noen har erfaringer med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det. Kjøpte først ett som gikk hull på med en gang, fikk bytta det, og etter kort tid ble dette også flere hull i. Og det er kun jenta vår som har brukt det , uten sko. Så syns det var dårlig kvalitet på det!

Skrevet

Hmm, det høres ikke bra ut..

Har du hørt om noen andre som er av bedre kvalitet?

Skrevet

tror det er fra ringo det vi har.. her har det ikke gutt hull på det... enda han faktisk har hoppa med sko der... men var ikke lenge det var interessant....

Skrevet

Hvor gammel er gutten din da? Vesla her er 21 mnd og hopper på absolutt alt hun kommer over... Tenkte det måtte være midt i blinken med et hoppeslott;) (Har ikke plass til noen trampoline i hagen)

Skrevet

Jeg har ikke sett det andre steder. Men det var stas så lenge det varte da:)

 

 

Skrevet

min er 2.5 år.... men hadde hoppa litt på stor trampoline , var jo mer morro det..

Skrevet

Tror det er dette naboene har. De har to unger, en jente på 4 år og en gutt på 20 mnd og våres to eldste gutter på 5,5 år og 3,5 år er ofte borte hos dem, men det blir veldig lite brukt. Kjempegøy i ca 2 minutter så gidder de ikke mer før etter en lang stund, gøy igjen i 2 minutter til osv. Tror naboene angrer litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...