Septemberstjerna og Martine Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Noen som har kjøpt det? Jeg er egentlig kjempedeppa her jeg sitter, hadde bestilt en snn hoppeputegreie til vesla på ebay. Men fikk mail i dag om at den ikke kunne shippes til Norge likevel.. Grr... Men jeg kom over hoppeslottet på Ringo, og lurer på om noen har erfaringer med det?
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Vi har det. Kjøpte først ett som gikk hull på med en gang, fikk bytta det, og etter kort tid ble dette også flere hull i. Og det er kun jenta vår som har brukt det , uten sko. Så syns det var dårlig kvalitet på det!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Hmm, det høres ikke bra ut.. Har du hørt om noen andre som er av bedre kvalitet?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 tror det er fra ringo det vi har.. her har det ikke gutt hull på det... enda han faktisk har hoppa med sko der... men var ikke lenge det var interessant....
Septemberstjerna og Martine Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Hvor gammel er gutten din da? Vesla her er 21 mnd og hopper på absolutt alt hun kommer over... Tenkte det måtte være midt i blinken med et hoppeslott;) (Har ikke plass til noen trampoline i hagen)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har ikke sett det andre steder. Men det var stas så lenge det varte da:)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 min er 2.5 år.... men hadde hoppa litt på stor trampoline , var jo mer morro det..
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Tror det er dette naboene har. De har to unger, en jente på 4 år og en gutt på 20 mnd og våres to eldste gutter på 5,5 år og 3,5 år er ofte borte hos dem, men det blir veldig lite brukt. Kjempegøy i ca 2 minutter så gidder de ikke mer før etter en lang stund, gøy igjen i 2 minutter til osv. Tror naboene angrer litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå