Gjest Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Er du lei kjolen eller, slik at andre kan ha gleden av å få den snart...? Syntes du har sitti på den lenge nå altså=)
FuckFace Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Hohoho... Nå har jeg hatt gleden av å bruke den bare EN gang (i andres åsyn, da. Jeg sover med den om natten noen ganger...) Hehe.. Så den er ikke helt klar til å byttes ut enda. Var jo bare råstilig med 50 talls-hår og rød neglelakk... hihi Men stikker du innom i Berrrrgen en gang og klarer å skvise deg inn i 34, så er du hjertelig velkommen til å låne den!!!
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg kjenner jeg er litt nysgjerrig på denne kjolen dere prater om... *VIL se* Og hei fuckface;) Lenge siden sist. Står til? Klar for en fest når jeg kommer til Bergen heller?
FuckFace Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Kjøpte en superduperstilig kjole på en link til en nettbutikk som Angelica la ut. JAAA, neste gang SKAL jeg være med ut!! Når kommer du?? Kan prøve å få lagt bilde av kjolen på profilen min igjen, men det er dårlig og du får ikke helt utbytte av det. Er myyye tøffere i virkeligheten!
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Herregud..............klart jeg regnet med at du sover med den, det gjør jeg også med alle gotiske klærne mine også=) BERGEN, hvorfor bergen, skjønner du hva de sier der du a....hehe=)
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Apropo 34 så trenger jeg en sengerunde til så smetter jeg inn i den, da jeg havnet i 36 etter sist...eeeeeehhhhh,.......=)
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Trenger du flere linker så si i fra hehe, har en del kjolesider eller spesielleklærnettsider hehe
FuckFace Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Heey!! Du skulle kommet til bergen, du og!! Fumlis kan være tolk, og vi kan grille under den store paraplyen vi har på terrassen vår!! Gubben jobber offshore, så her er mye tid til kjoleprat, korsetter, vin, øl og tattiser!!
FuckFace Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Hehehe, jeg har gått ned igjen til 34 nå, men måtte ta den over hodet, da... hehe Og måtte sy piittelitt inn over brystpartiet.... *skuff* men sneisen ble den likevel!!
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 Da har jeg en ide;-) Du får ha den på deg når vi går ut;-) Kommer 1 august
FuckFace Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Det er fredag, det? Da skal jeg få ordnet barnevakt. Har du sett kjolen nå? Ligger på profilen...
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. juli 2008 #12 Skrevet 19. juli 2008 HAHAHAHA!!!!!! Jeg ser det så tydlig for meg der jeg sitter som tolk;-) Det er et utrolig morsomt syn;-) Vil nok tro du trenger en tolk ja, Angelica:) Det der hadde vært så gøy!!
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. juli 2008 #13 Skrevet 19. juli 2008 Du må ordne på lørdag da;-) Kommer sent på fredag. Det blir artig. Den kjolen så fantastisk vakker ut!!!! *Missunnelig* Den MÅ du ha på deg;-)
FuckFace Skrevet 19. juli 2008 #14 Skrevet 19. juli 2008 Ja, da skal jeg prøve å få ordnet barnevakt. Gubben er reist ut da, men har jo litt slektninger og svigerslektninger som sikkert kan. Ja, må nok gå med den da, kan ikke bare gå rundt i huset og gjøre husarbeid med den... Da gleder jeg meg til lørdagen, blir en bra avslutning på ferien min!! Flere dibbere som skal være med da? Vet ikke hvem du kjenner av de.. Ludderet?
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #15 Skrevet 20. juli 2008 Jaha.....så du har ordnet barnevakt til mine terrorunger også, håper de har forsikringen i orden=) Derimot tema for kvelden har jeg ingenting i mot og fumlis som tolk høres da supert ut......men er redd for at flyet vil nødlande da engledussebassene her vil forsøke seg på en slags indianer lek med kapteinene=) Mulig jeg må prøve meg på en slags *tape fast ungene i senga og løøøøøøøøøøøp* hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå