mumitrollet Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Dere som har blitt gravide har noen av dere hatt "vondt" i korsryggen?? Jeg kan ikke huske jeg hadde særlig vondt i sist graviditet men da lette jeg vel heller ikke etter symptomer. Jeg syntes "verken" i korsryggen har vart siden midten av syklusen min. Jeg er i min første pp og venter mensen ca 24 juli. Har ikke helt kontroll på lengden på syklusen min men tror den var ca 30 dager for ørten år siden da jeg ikke gikk på P-piller. Utrolig spennende disse dagene men det går veldig seint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå