Gå til innhold

vondt i korsryggen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har blitt gravide har noen av dere hatt "vondt" i korsryggen??

Jeg kan ikke huske jeg hadde særlig vondt i sist graviditet men da lette jeg vel heller ikke etter symptomer. Jeg syntes "verken" i korsryggen har vart siden midten av syklusen min.

Jeg er i min første pp og venter mensen ca 24 juli. Har ikke helt kontroll på lengden på syklusen min men tror den var ca 30 dager for ørten år siden da jeg ikke gikk på P-piller.

 

Utrolig spennende disse dagene men det går veldig seint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...