Mariamin Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Har hatt et laaaangt opphold grunnet dataproblemer og ferie. Det var veldig koselig å komme tilbake og måtte gå sider tilbake for å ajourføre meg.. Vi har hatt en kjempefin ferie i Nord-Trøndelag hos mine svigerforeldre. Fint vær, fornøyde unger ( selv om lille Smulte har blitt en "holde-baby" som ikke lenger godtar å bli lagt på gulvet....) og uthvilte foreldre. Vi har bada, fiska, lekt, slappet av, kjørt båt og besøkt Namsskogan familiepark med stor suksess. Storebror fikk fiskestang og klarte å fiske en sei på 4 kg. Fisken var så stor at den rakk han til skulderen når han stod. Det var en stolt gutt og en enda stoltere pappa som filmet hele seansen:) Men uansett hvor fint vi har hatt det, er det deilig å komme hjem igjen. Og så har jeg holdt meg frisk i hele ferien:)))) Når jeg tenker meg om, så har jeg vel ikke fortalt det til dere enda.. Jeg har en kronisk sykdom, og jeg startet for en liten stund siden på en ny behandlig som virker kjempebra. Jeg er så fornøyd, for nå er jeg helt som ny igjen... Uten symptomer og uten vondter. Så sommeren ser lys ut. Riktig deilig er det.
phantomet Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Velkommen tilbake! Det høres ut som om dere har hatt det veldig fint, med ordentlig fiskelykke, bading, båtliv og besøk i å fint å lese at den nye behandlingen virker så positivt! Håper det fortsetter slik...det er deg vel unt å være frisk og sprek! Ha en fortsatt fin sommer!
dritgrei hei hei! Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 hei på snei, fint å se deg igjen, og godt at du har det bra. kroniske sykdommer kan jo være så mangt, men jeg kjenner at jeg liker best når folk har det bra! hurra for friske ferier! også den fisken da......... tenk så stilig... det er sånne bilder man bare ser i Donald, ta godt vare på den filmen, den blir gull verdt på konfirmasjonen ;-)
Maud Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Velkommen tilbake og hipp hrra for behandling som gjør vondter mindre! Å være helt som ny igjen i moden alder, det er jo ikke så verst det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå