Gå til innhold

Jeg er en smule bekymret,

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på do i sted å da var det litt blodtilblandet slim, med friskt blod vel og merke ikke gammelt eller brunt blod.

Har ikke vondt, å det kom med litt slim(utflod)

Men har i dag vært helt utslått av trøtthet og hatt en dundrende hodepine, er 6+6 så vil ikke tro at dette kan være en sa eller ma??? Eller? Noen som vet, blir så paranoid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde masse sånn i uke6-8 ikke farlig hos meg

Skrevet

har du vært på ul? Hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

var på ul i uke 7. er 9+3 nå

Skrevet

Fikkd u privat ul eller fikk du UL fordi du var bekymret pga blødning?

Skrevet

var på sykehuset. fordi det utviklet seg til magesmerter og blodklumper. så trodde jeg hadde en SA. men alt sto bra til likevel :)

Skrevet

hmm, ja men jeg får bare se det an da. Håper det bare var slimete blod.

Men jeg glemte jo en viktig detalje da, jeg hadde sex for første gang i svangerskapet for 2 dager siden, kan det være hovne slimhinner som blør så lenge etterpå?

Skrevet

det aner jeg ikke. men om du er engselig kan du jo ringe ordmor/lege til mandag? hjelper å bare ha pratet med de vettu. og om du spør, kan det hende de lar deg få UL. Legen kan også måle hcg med blodprøve. også tar han en ny prøve et par tre dager etterpå og ser om det er normal stigning :) det er ting som kan berolige deg vettu

Skrevet

Hater blodprøver, så satser heller på å kanskje få en litt tidligere ul. Jaeg har ikke blødd noe mer, å ikke vondt. Men har har hatt voksesmerter i leggene, å litt stikk i magen og puppa så tror alt er i orden jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...