Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått på et apotek... Fått bleiebøtte... Noen som veit om noe mer vi kan få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Libero pakken og

sandvik pakken

Skrevet

hva må man gjøre for å få dette? er det hvilket som helst apotek? ble nysgjerrig jeg nå.. hehe...

Skrevet

Tror det er hvilket som helst apotek? Vi var innom for å hente ut en resept og damen så magen og spurte om vi hadde fått babypakke... Inneholdt en leke fra Fisher Price, 12 bleier, en tannkremprøve, en babyoljeprøve og en annen prøve og masse reklame. Men tar jo imot alt en kan få!

Skrevet

åå? så kjekt då! ja tar imot alt som er gratis. hehe. hvor fikk du bleiebøtten?:) får ta meg en tur på apoteket på mandag jeg då å brife litt med magen;)

Skrevet

Registrer deg på reflex.no og skriv ut en lapp. Ta den med på en butikk for fører reflex og du får en bleiebøtte som heter Angelcare og tilbud på 3 refiller til 199,- tror jeg det var.

Men hvordan får jeg tak i den sandvikpakken?

Skrevet

man får bleiebøtte på reflex,kan registrere deg på reflex.no. veldig praktisk:)

Skrevet

sandvikpakken får man med å registrere seg i go boken. får en bok og noen leker,man kan melde seg ut når som helst.

Skrevet

Registrert meg hos Go Boken nå. der får jeg en velkomstpakke til 39,-. Det sto ikke noe om Sandvikpakken der, er det det samme som den velkomstpakken i Go Boken?

Skrevet

Sandvikpakken kan du bestille via sms. Står om den i svangerskapsboka, den er fra Sandvik. Sendte en sms jeg og vips var det pakke i posten :)

Hvis du skal til Sverige får du bleiebøtte m.m på Babyproffsen også.

Skrevet

Det er ikke noe velkomstpakke fra goboken <-- sandvikpakken altså.

Det er en vanlig pakke som liberopakken, du sender bare sms med baby til 2223 tror jeg det var...

Det skal stå i svangerskapsboka du får fra jordmor/lege o.sv.

Skrevet

Ingenting i livet som er gratis er det vel?

-Les vilkårene på de "kontraktene" dere signerer med fult navn, adresse og telefonnummer! De videreformidles til gjerne til flere firmaer enn det dere kanskje har lyst til å bli kontaktet av!

Skrevet

Joda, må sikkert bare avbestille! Lese det som kommer i posten, dette kommer nok til å gå så bra :)

Skrevet

Goboken <-- velkomstpakken er noe annet ;)

Skrevet

Her er de som jeg vet om:

- Reflex - bleiebøtte

- Lindex - pakke

- Apotek-pakken

- Babyproffsen (Nordbysenteret i Sverige) - bleiebøtte med diverse andre ting oppi...

Skrevet

Lindex-pakke? Hvordan får jeg fatt i den?

Skrevet

Lindex pakke får du ved å melde deg inn i libero klubben.. den er gratis...

pluss apotek pakka kan du gå inn på nettet og registrere deg...

Er det samme type bleie bøtte på babyproffsen?? Kan man få to??

Skrevet

Det er Angelcare bleiebøtte, så man kan vel i utgangspunktet få to ja.

Skrevet

Okey det da:) en oppe og en nede?

hehe..

Men bare spør du etter det innpå butikken der da?

Skrevet

Du må fylle ut navn og sånn på babyproffsen.se og ta med bekreftelse til butikken.

Apoteket her har ikke pakken de:-(Men kan jo bare gå på et annet,kryr jo av de rundt her jeg bor.

Jeg ville vært litt skepisk til å melde meg inn i Go`boken....sånne klubber kan fort bli voldsomt slitsomme..

Dropper den jeg,har fått så mye annet gratis.

Skrevet

Åh shit, hvis man ikke har skriver?

Datan oppe virker ikke sjø..

Er det et nr man får opp og kan skrive ned?

Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...